Morgendagen ser ut til å bli siste dag med fint vær på en stund, jeg skal ut i Lillomarka for to-tre timers tur rundt 18:00, hyggelig om noen vil være med.
OK, da kan vi vel si Langsetløkka 15:30. Ingenting villt eller galt i å starte fra Kjelsås-siden, Terje - mange helt normale menneskser har gjort dette gang på gang og lever fortsatt i beste velgående...
OK, da kan vi vel si Langsetløkka 15:30. Ingenting villt eller galt i å starte fra Kjelsås-siden, Terje - mange helt normale menneskser har gjort dette gang på gang og lever fortsatt i beste velgående...
Svetter litt i håndflaten, men tar sjansen! OK, Langsetløkka it is!
Jeg satser på å henge meg på for å plukke opp triks fra de rutinerte! Skal varme opp med tur fra sentrum og (nesten) opp til grefsenkollen for å bytte sykkel. 15.30 på Langsetløkka burde gå!
Egentlig ingen anelse, men tenker inn fra løkka til jernbanestien. Barlind fra Sandermosen, så.... tja... forlag?
Sandermosen Forlag er fint, norges største utgiver av moderne jernbanelitteratur
Nei, joda, altså... det var noe slikt jeg tenkte også, pluss evt. litt skyving opp den blå i nordenden av Barlind, så snarveien via nordsiden av nordre Langevann i retning Granberget, så ned i Gryta. F.eks. Og derfra en drøss av mulige avslutninger.
Bjørn
Re: Lillotur torsdag. OBS: Fra Langsetløkka 15:30
[Re: hg1]
#121976621/07/201112:02
Jeg satser på å henge meg på for å plukke opp triks fra de rutinerte! Skal varme opp med tur fra sentrum og (nesten) opp til grefsenkollen for å bytte sykkel. 15.30 på Langsetløkka burde gå!
Det er bra! Så får vi bare håpe det dukker opp noen rutinerte også...
Bjørn
[Re: bjorn]
#121977821/07/201112:31
Kan ikke dere bli litt forsinket, skal jeg se om jeg rekker det. Slutter kl 15.30, men jeg kan kjøre til Sandermosen hvis det er i den retningen dere skal.
Kan ikke dere bli litt forsinket, skal jeg se om jeg rekker det. Slutter kl 15.30, men jeg kan kjøre til Sandermosen hvis det er i den retningen dere skal.
Erik.
Vi kan lett somle litt, og du finner meg eventuelt på 924 12 942 <-gæmlisskrivemåten. Null trafikk om dagen så kom deg til Løkka.
Dette hørtes snadder ut, spesielt Barlindåsen som jeg aldri har sykla før (men som jeg gikk til fots i regnet forrige helg). Men selskapet hørtes skummelt ut, med altfor gode syklister til å henge etter..
Likevel, om noen skulle slumpe til å logge turen, er jeg keen på en GPX på haraldwis [ætt] me [dått] com
Harald - som uansett har huset fullt av slektninger på Oslobesøk..
NOTS
[Re: HaraldW]
#122006121/07/201121:41
Dette hørtes snadder ut, spesielt Barlindåsen som jeg aldri har sykla før (men som jeg gikk til fots i regnet forrige helg). Men selskapet hørtes skummelt ut, med altfor gode syklister til å henge etter..
DÈT tror jeg ikke du skal bekymre deg for Harald, du klarer nok å henge etter og kjøre forbi litt av hvert av det rare som beveger seg rundt i skauen.
Jeg dingler fremdeles rundt på sørlandet med sykkelen godt låst utenfor hytta, og trenger/har lyst/må ha en tur eller to i neste uke før vi flytter. Det hadde vært veldig hyggelig mes selskap, og jeg tipper Losen gjerne viser oss sine perler i bakgården!
Insta VIMEO 2023 Forestal Siryon lett eMTB Ibis Ripley AF Ibis Ripmo Ibis Oso
[Re: Tallak]
#122013822/07/201107:33
Jeg tror faktisk jeg fikk logget turen på min GPS..
Bring it on, Stine!
Sitat: Tallak
og trenger/har lyst/må ha en tur eller to i neste uke før vi flytter. Det hadde vært veldig hyggelig mes selskap, og jeg tipper Losen gjerne viser oss sine perler i bakgården!
Doh.. Det er sant, slutt på fine hverdagsturer med hjemmelaget kake på lasteplanet ditt? Helt klart tur(er) før du fløtter! Når er det forresten?
H
NOTS
[Re: HaraldW]
#122021922/07/201109:11
Flyttelasset går neste fredag 29/7. Så det blir pakking hele neste uke, men jeg må nok ut og lufte hjula litt innimellom alt også. Håper håndledd og nakke skjerper seg bare...
Insta VIMEO 2023 Forestal Siryon lett eMTB Ibis Ripley AF Ibis Ripmo Ibis Oso
[Re: Tallak]
#122027222/07/201110:36