Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

NM - rundbane, Horten - Bilder

NM - rundbane, Horten - Bilder #1217045 17/07/2011 06:18
T
thorgeir Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
T
Hei!
Tok noen bilder under gårdagen rundbaneritt i Horten. Du finner dem på www.valdresrittet.com

Thorgeir

Re: NM - rundbane, Horten - Bilder [Re: thorgeir] #1217070 17/07/2011 07:36
olechr Offline
More than words
More than words
Takk til alle som heiet.

Dagen igår har vært helt superbos som det heter på spansk. Og ende opp med trøya for andre år på rad er super deilig samt litt en lettelse sett med UCI poeng øyne.

For å ta noen tanker om rittet:

For det første var løypa og arrangementet utrolig bra i Horten.De hadde lagd en løype som folk syntes det var moro å se på i. På forhånd var det Ole, meg og Håkon som forventningen var høyest hos.

Jeg hadde egentlig veldig trua på meg selv da jeg vet jeg har kjørt veldig fort i år. Samt at jeg har ikke vært i den formen i de andre rittene her hjemme i år. Samtidig var jeg litt nervøs da det gikk så utrolig dårlig forgje helg da jeg var sykt sliten.

Ut fra start kjørte Håkon veldig fort såpass fort at jeg vill kontrollere farten selv og kom meg først. Da ble det en luke til resten av feltet allerede opp 1 bakke.

Når vi skulle opp bakken 2.gang tenkte jeg å strekke litt på beina for å sjekke de andre og jeg ble da alene med Ola rett bak. Da ble det slik at jeg tok 10-15 sekunder på ola opp og han 10-15 sek på meg ned. Den perioden her passet jeg på at han ikke skulle få hjulet mitt inn i den lange bakken. Slik at han ikke skulle få noe psyikisk overtak av å ligge på hjul.

Når det gjennsto 3 runder bestemte jeg meg for å kjøre bakken full opp full gass. Og da fikk jeg fort mange sekunder til som også økte til enda mere på nest siste runde. Så derfra og inn var det bare å unngå teknisk.

Hele dagen var jeg livredd for teknisk. Jeg følte meg utrolig sterk i går, følte jeg hadde kontroll på alt utenom punkteringer.

Når det gjelder Maraton NM blir det ikke noe av for min del. Jeg satser reint på rundbane og Lars R reint på Maraton. Syntes det funker som fjell da Scott vinner begge steder ;-) Jeg hadde nok muligens vært med i år, men jeg skal til EM rundbane helgen etter samt Slovakia den helgen NM går med landslaget. Så maraton håper jeg skikkelig Lars R tar. Vi tok begge vår første NM trøye ifjor og jeg håper vi begge får vår andre i år.

Maraton ritt for meg i år blir kun Raumerrittet, Cykelvasan og Birken

Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear.
Ambassadør for Scott.
Re: NM - rundbane, Horten - Bilder [Re: olechr] #1217575 18/07/2011 07:20
T
thorgeir Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
T
NB! Fri bruk av bilder. Send e-post med bildenummer og du får bildet tilsendt per e-post.

Også er det vel på sin plass å gratulere Ole Christian som norgesmester :-). Håper da virkelig du legger til Valdresrittet på lista for maratonrintt. Ta med deg Lars R også så skal jeg fikse fordelaktig overnatting til dere ...

Thorgeir

Re: NM - rundbane, Horten - Bilder [Re: thorgeir] #1217690 18/07/2011 09:58
olechr Offline
More than words
More than words
Postet tråden min i det jeg trudde var den andre horten tråden.. :-). Fine bilder.

Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear.
Ambassadør for Scott.
Re: NM - rundbane, Horten - Bilder [Re: olechr] #1217725 18/07/2011 10:42
T
thorgeir Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
T
Syns det var litt rart at du la inn en sådan takkemelding på min tråd, men bra for promoteringen av bildene og Valdresrittet :-)

Re: NM - rundbane, Horten - Bilder [Re: thorgeir] #1217805 18/07/2011 13:22
kao Offline
Ivrig
Ivrig
Går ut fra det var deg jeg snakket med om Valdresrittet, og til og med fikk en påminnelse om under rittet - herlig ;-)

Skal reklamere litt for Valdresrittet på websida vår!

Moderator  support