Sykkelen ble kjøpt av meg i Mai i år og jeg er andre eier.
Når jeg kjøpte sykkelen bar den preg å ha vært meget lite brukt og etter en god prat med selger, fikk jeg vite at den hadde blitt brukt 4 ganger, og ble solgt siden ungene tok opp mesteparten av tiden. Jeg har selv brukt sykkelen 6 ganger og har hatt mye glede med den og selger den nå videre fordi jeg har startet planlegging og innkjøp til neste års utforsykkel. En annen grunn til salget er lite bruk og dårlig samvittighet.
Utseendemessig har ikke sykkelen mange riper. Den har blitt regelmessig polert og stelt med. Den har vært i bakken en gang med meg, men det var en var heller en pedal som var litt for hardt stilt inn. :-(
Når det kommer til bruksområdet har jeg brukt sykkelen for det meste i Nord- og Østmarka og disse stiene passer den ypperlig til.
Størrelesen på sykkelen er 17,5". Jeg er 175cm og sykkelen passer meg ypperlig.
Utstyr:
Ramme: OCLV Mountain Carbon main frame & OCLV Carbon seatstay w/alloy chainstay, Carbon Armor, ABP Convert, Full Floater, E2 tapered head tube, magnesium EVO Link, oversized pivot bearings, replaceable derailleur hanger, 150mm travel Gaffel: Fox 32 Talas Fit RL w/air spring, lockout, rebound, alloy E2. Justerbar i tre trinn: 110mm, 130mm og 150mm. Bakdemper: Fox Float RP-2, "trail tuned" w/Trek DRCV, boost valve, ProPedal, rebound; 7.75x2.25". Med Propedal-systemet, så denne kan gjøres hardere ved å flippe over en switch som sitter lett tilgjengelig på demperen Felger: Bontrager Rhythm Elite Disc wheel system Krank: Shimano XT (Hollowtech II) 42/32/24 Sjalter: Sram XO Skifter framme:Shimano XT Triggere: Sram X9 Bremser: Avid Elixir R
Dekkene som sitter på sykkelen er Schwalbe Big Betty.
Av ekstrautstyr på sykkelen finner du en Rockshox Reverb og et annet sete (husker ikke navnet på setet for øyeblikket).
Av ekstradeler får du med: Orginal ujusterbar setepinne, orginalt Bontrager sete, demper-pumpe, olje, sprøyte til Reverben og et par Blackspire pedaler slik at du får syklet den hjem.
Jeg holder til nærme Oslo og kan være behjelpelig med levering i området.
Veiledende pris på sykkelen er 48000,-.
Jeg selger min for 25000,-. Jeg drar til sjøs på onsdag og har annonsen oppe til mandagskvelden. Etter dette vil sykkelen bli låst vekk for 4 uker frem til jeg kommer tilbake.
Mvh Lars
Du kan nå meg på: nitti seksti sekstifire fjorten olsen.larsbeyer@gmail.com eller PM