Hei. Er så "heldig" at jeg kan få en biltema bmx sykkel.
Er det noen som vet om jeg kan gjøre den mer trial vennlig? Har akkurat nå en ganske kjip diamant offroad sykkel men er ute etter noe med lavere ramme da den jeg har nå er veldig høy for meg.
Så vidt jeg har sett er denne ganske kjipt drevet med et stort drev foran å et bittelite et bak. kan jeg sette over kranken fra en offroad sykkel å benytte meg av det innerste(minste) drevet på den?
Hva med styret på den? Kunne godt tenkt meg å bruke det styret jeg har på offroaderen(et gammelt kona downhill styre som er utrolig komfortabelt) Dette er jo vesentlig lavere enn bmx styret så jeg vet ikke om det er noen mulighet for å bruke det.
Er klar over at denne sykkelen er så langt unna optimal eller grom på noen måte men siden jeg kan få den så vil jeg kanskje gi den et forsøk.
Jeg er helt grønn på sykler men har bestemt meg for å begynne å trene for å få bukt med astmaen. Har alltid likt sykling men syns det å bare sykle rundt er ganske kjedelig. Vil heller gjøre noen trial relaterte øvelser da jeg syns det er mye morsommere med tekniske utfordringer

På forhånd takk for svar