Etter operasjonen ble jeg helt i hundre av å se for eksempel de elektriske syklene og hvor gode de er blitt og hvor gode jeg tror de kommer til å bli.
De vil få de utrente til å tørre å begynne å sykle, og etterhvert kommer de seg ut til den fine naturen vi har her i marka.
Jeg hadde ligget i senga i en uke, og jeg hadde ingen luktesans så jeg kunne verken lukte noe, eller smake maten jeg lagde, og mat for meg er en lidenskap - så å ikke kunne smake den gjorde meg ekstra deprimert.
Jeg mistet min beste venninne tidligere i år, og når jeg lå der i senga var det umulig å ikke tenke på henne, felle noen tårer over at hun hadde blitt revet fra oss, og tidvis følte jeg meg litt som henne.
Så kom alle de rotete postene fra meg, og jeg beklager dem. Det er lenge siden jeg har brukt forum, jeg har mest brukt interaktive chatprogrammer som mirc, jeg kan forsikre dere om at jeg ikke er et troll, men jeg har vært langt nede me depresjon og angst og søvnproblemer, og ja jeg har både en god lege og en god psykolog til å hjelpe meg.
De voksne her inne ser at jeg tar en sjanse på å ( kanskje litt for ) stille meg åpen for dere.
Det gjør jeg fordi jeg virkelig har fått et knallbra inntrykk av dere og dette forumet.
Fremover nå skal jeg lese langt mer enn jeg poster, jeg skal google så godt jeg kan det jeg lurer på, og om dere kan sende meg tips til hvilke her som er knallgode forumpostere så kan jeg studere hvordan de går frem for å ta lite plass her inne - mens de samtidig er flinke til å hjelpe andre og kommunisere

Igjen, beklager, jeg mente ikke noe "ondt", men som dere ser gikk det litt fort for seg i det entusiastiske hodet mitt.
God helg til dere alle, og måtte vær'gudene' sende dere opphold og sol