Har fått spørsmål fra en som heter Hans-Albert Halden om noen kan gi han skyss på søndag. Har trøbbel med sin TS-bruker og kommer ikke inn på forumet. Nås på hansalbert@live.no
------------------ I don't believe a word
Re: Invitasjon TrondheimTerrengTreff 19.-21. august
[Re: Oddeman]
#123979319/08/201110:42
Ær det någon som har plats i bil till Malvik på søndag? Jag bor på Selsbakk, men kan cykla till dem flesta platser i Trondheim. Nu kommer jag inte att ha mer internett i helgen så skicka gærna ett sms till 45099594.
[Re: Johanna]
#123995219/08/201112:55
Kan ta litt om planen for lørdag også. Som i fjor tar vi med Storheia og Henriksåsen etterpå (om jeg ikke husker feil). Vi ender til slutt opp ved Bynesveien, så vi får brukt alle høydemetrene som finnes. For dem som ikke skal sykle direkte hjem herfra er det lønnsomt å kjøre opp til parkeringsplassen på Henriksåsen. Som trådstarter er jeg vel forpliktet til tråkke hele veien....Herfra er turen til Storheia bare kos. Jeg parkerer ved Ferista og kan kjøre de som trenger det til toppen etterpå.
Oppmøte 10 Ferista eller 1030 Henriksåsen.
Det kjipe oppmøtetidspunktet skyldes at de første delene går i litt trafikkert område. Dersom dette viser seg som en stor utfartsdag for fotfolket må kanskje planen justers litt. Jeg har et par alternativer, så det skal nok ordne seg.
Det blir ganske langt, men er fullt mulig å splitte opp i ulike stivalg/grupper underveis om noen ønsker en kortere tur.
Husk næring og ekstraslanger!
Redigert av Oddeman; 19/08/201112:57.
------------------ I don't believe a word
[Re: Oddeman]
#123997619/08/201113:08
Flere bilder her, alle tilgjengelig i stor størrelse om man går inn på hvert enkelt bilde. Jeg kjenner dessverre ikke identiteten til/kjente ikke igjen alle, så det er bare å rope ut hvem man er på hvilket bilde for dem som ønsker
mvh Helge
[Re: ventle]
#124062320/08/201107:47
Malviksturen på søndag blir som følger: Start kl 12:00 søndag 21. aug herfra
Dette er kjent som Leistad P-plass, rett nord for Væretunnelen langs E-6. God plass til mange biler, grei trilletur til og fra stiene våre.
Stiene er i Solemsvåttane og Aunvåttane, se stiguide på terrengsykkel.no for nærmere beskrivelse. Vi kommer til å sykle opp mot Aunvåttane/Solemsvåttane via stedet "Aunet" der hvor Aunkleiva går opp (liten bom på traktorvei). Dette tar ca 10 min fra P-plassen, kjekt å vite for etternølere...
Jeg har med meg mobil nr 99 16 24 tre-ni både rett før og under turen. Det er litt vanskelig å plukke opp folk underveis, men vi vil være ved toppen av Væretrøa (kalles "korsen" i det daglige) etter ca 1.5-2 timer.
Bjørn S.
Jeg vurderer å hoppe over til denne turen i stedet for Vassfjellet. Ca hvor lenge tror du turen varer?
[Re: Cerberus]
#124086620/08/201115:43
Malviksturen på søndag blir som følger: Start kl 12:00 søndag 21. aug herfra
Dette er kjent som Leistad P-plass, rett nord for Væretunnelen langs E-6. God plass til mange biler, grei trilletur til og fra stiene våre.
Stiene er i Solemsvåttane og Aunvåttane, se stiguide på terrengsykkel.no for nærmere beskrivelse. Vi kommer til å sykle opp mot Aunvåttane/Solemsvåttane via stedet "Aunet" der hvor Aunkleiva går opp (liten bom på traktorvei). Dette tar ca 10 min fra P-plassen, kjekt å vite for etternølere...
Jeg har med meg mobil nr 99 16 24 tre-ni både rett før og under turen. Det er litt vanskelig å plukke opp folk underveis, men vi vil være ved toppen av Væretrøa (kalles "korsen" i det daglige) etter ca 1.5-2 timer.
Bjørn S.
Jeg vurderer å hoppe over til denne turen i stedet for Vassfjellet. Ca hvor lenge tror du turen varer?
Ca to timer om vi er et lite antall. Ser for meg nærmere 2.5-3 timer dersom vi blir 10-15 stk.
Har også en ekstra runde i Aunvåttane etterpå, ca en time med start/slutt på samme sted.
Bj
[Re: BjornS]
#124092820/08/201117:16
Takk for fin guiding idag og en møkk(ete) tur. Hyggelig å se at syklistene fra storbyen er akkurat som oss på bøgda. Godt at jeg skal på jobb imorgen, så har jeg en unnskyldning til å hvile føttene.
Nord-trønderne punkterer visst oftere enn andre, ser det ut til. Beklager venting på vegne av .......:-)
Afterbike med kona slår ikke felles skjenking med likesinnede, men akkurat nå nytes livet i Levanger. Håper tråden krydres med bilder og kanskje en videosnutt.
Glem yr og e-synsing:JUST DO IT
[Re: Snooze]
#124110420/08/201120:32
En stor takk til alle som var med og gjorde dette til en fortreffelig to-dagers, og ikke minst til Kjartan som var så utrolig hyggelig og åpne hjemmet sitt for noen lett omgjengelige karer fra innherred. Det kommer en film etter hver fra "The mudfest".
Ps. Punkteringer? Kan ikke være meg. Jeg kjører dh-dekk og freeride slanger.
Ski baby! Erik S. Hynne
[Re: gikke]
#124111820/08/201120:52