Jada folkens, det er det mye omtalte rosa sykkel-prosjektet som ble forsøkt solgt i deler i fjor. De fleste gromdelene ble solgt, og jeg satt igjen med rammesett og krank.
Komplett sykkel selges for 3500 kr, prøver først her og annonserer eventuelt i lokalavis og finn etterhvert.
2006-modell GT Zaskar 18" ramme, kjøpt ny i butikk desember 2007, lakkert rosa hos ProPaint i Stavanger for ca 2500 kr, nye originaldekaler produsert av Rumag reklame Stavanger for 1000 kr. Dessverre har det flasset lakk rundt krankhus pga hastverk ved montering (planfreste ikke ny lakk). Under hvit elektrikertape ved kjedestag er det også mye flass. Lakk sitter sannsynligvis litt dårlig pga utilsrekkelig prepping av ramme i forkant (av meg.) Utgifter til lakkeringsjobb inngår ikke i prisberegningen min.
Manitou Minute Elite 100mm luft-gaffel, Race Face Deus krank, begge innkjøpt samtidig med ramme, og svært lite brukt.
Dette er flunke nytt, helt ubrukt:
- Bremser og klosser, Shimano 485.
- Bremseskive foran, Shimano XT centerlock
- Nav foran, LX, med hurtigkobling
- Dekk, Continental RaceKing 2,3", stålkant
- Kassett LX
- Kjede Sram 970
- Trinsehjul Sram X9
- Girwire bak (det gjelder å få med alt!)
Dette er lite brukt:
- Sete, Velo
- Ramme, GT Zaskar Team 18"
- Gaffel, Manitou Minute Elite 100mm
- Krank RaceFace Deus
- Styre RaceFace Deus.
- Hope setepinneklemme
- Cane Creek Solos integrert styrelager
- Ritchey pedaler, nesten ubrukt, men litt rust pga lang lagring.
Dette er gammelt, men i god stand.
- No-name stem
- X5 høyre girsjalter, X7 venstre
- Venstre girwire
- Hayes 160mm bremseskive bak
- Felger, Gammel Sun foran og Mavic 519 bak. Brukt litt til v-brems, men ikke mye.
- Slanger, en og annen lapp. Pottetett.
- XT hurtigkoblong bak
- Eiker, DT comp sorte bak, ukjent foran, men ikke no-name. Om dette er deal-breakeren din kan jeg godt sjekke med lupe.
Dette må vel sies å være godt brukt:
- XT 6-bolt nav bak. Nytt boss for noen år siden. Litt hakkete kulelager, men funker helt fint!
-No-name setepinne.
-Forgir, alivio, den gjør jobben uten å være spesielt pen.
- Bakgir, X9, mange krigsmerker, men med nye trinsehjul.
Bilder:

-KT