Hei,
Oppdatering: Alt er solgt!
Har fått en del deler til overs etter overgang til SRAM. Tviler på at disse kommer til å finne veien ut av delekassa mi igjen, så jeg prøver å adoptere dem bort:
* Shimano Tiagra bremsehendler/skiftere, ST-4500 høyre+venstre. 2x9speed, 2009-modell, ser ganske like ut som
disse. Spacerne for å justere reach følger med. Prisantydning 850kr for settet.
* Shimano 105 bakskifter, RD-5600, 9speed, 2009-modell, sølvfarget, short cage (tror jeg). Prisantydning 150kr.
* Shimano Tiagra kassett, CS-HG50-9. 9speed, 12-25T, 2009-modell, ubrukt, men har vært montert på sykkel. Prisantydning 100kr.
* Shimano Ultegra kassett, CS-6500. 9speed, 12-27T, 2009-modell. Prisantydning 150kr.
* Tektro
RL720 CX-bremsehendler til tynt styre. Har vært montert og testet, men ble tatt av sykkelen etter noen få turer. Prisantydning 100kr.
Med unntak av Tiagra-kassetten og Tektro-hendlene kommer alt fra en sykkel som har gått størrelsesorden 1000km. Delene er mao. synlig brukt, men det skal ikke være noe i veien med dem.
Prisantydningene er stort sett basert på ca. halv CRC/CC-pris. Regner ikke med noen heftig budrunde på disse greiene, så ting går til førstemann som byr prisantydning. (Og dersom du er interessert, men synes prisantydningene er helt på styr, kan vi godt diskutere det.

Tingene befinner seg i Bærum. De kan plukkes opp på Lysaker på dagtid, eller hentes/bringes i Osloområdet etter avtale og innenfor rimelighetens grenser. Siden ferien er overhengende, må litt forsinkelse både på forum-svar og eventuell overlevering påregnes.
Ta kontakt på epost (se profilen min) - helst ikke på PM.
Kr.