Hei Silje. Her har du en collage med bildene av deg, både fra lørdag og søndag. Jeg har forresten mange gode bilder av dere med startnummer i 50-serien, kan det stemme at dette er en ren jentegruppe? Kanskje du kan hjelpe meg å tipse disse også? Hvis du ønsker å kjøpe bildene i collagen, sender du meg bare en PM her inne. Tord
Hei Fjeldheim. Jeg tror jeg må begrense litt med bilder jeg legger ut på disse forumsidene, vet ikke hvor populært det er å fylle opp med bilder (det er mange bilder i "skogsturen" din). Men send meg en PM med en mailadresse jeg kan bruke, så kan jeg sende dit. Tord
Hei Jostein. Har en rekke bilder av deg, både i forbindelse med rundkastet og de turene som gikk bra. Send meg mailinfo på PM, så skal jeg sende deg en enkel collage. Tord
Hei igjen Simen. Det var mange artige situasjoner i Trekhenget, og det ble enormt mye bilder og en tilsvarende ryddejobb. Videokamera surra og gikk, og har fått en del situasjoner, jeg har bare ikke fått gått gjennom og redigert ennå. Har du tips til hvor jeg eventuelt publiserer denne? Youtube?
Åhh,herlig med video. Alt for lite filming på slike arrangement. Vimeo er jo litt mer proft enn youtube,men har færre seere,og så kan man ikke legge videoen opp direkte i forumet. Hvilket kamera ble brukt?
Håper det ikke dukka opp noe skader i ettertid på deg, kolbøtta du slo var ikke god. Jeg har noen bilder på deg (tildels uten sykkel...), så send med mailadressa, så får du dem tilsendt. Når man ser bildene skjønner man også hvorfor sikkerhetsutstyret er påkrevd...
Må orientere meg litt mer innenfor sykkelsporten og hvilke nettsteder som egner seg til publisering. Det var første gangen jeg tok bilder i denne idretten, så da får jeg ta til meg den kunnskapen jeg kan. All ære til alle utøvere, dere er utrolig tøffe! Der enkelte tryna ned til fots i Trekhenget, stupte dere utfor i ren dødsforakt. Artig å se ansiktene/øynene på bildene, dere har heftig fokus og smådesperate blikk Kamera: Canon EOS 7D med Sigma 17-50 2.8 (knallobjektiv) Videokamera: Canon Legrie HF M31 (på GorillaPod i ei lita furu).