Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Trening som medisin vs lette løsininger som piller

Trening som medisin vs lette løsininger som piller #1208393 01/07/2011 21:20
månegåsen Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Gode gud, all møkka jeg har prøvd via så mange leger nå, i stedet for å gå til FYSIOTERAPEUTER OG spesialister nå.
Jeg har slitt med legger og undersidene av føttene mine siden 2000 nå og det har sakte men sikkert ergret meg mer mot klok enn mot klukk, samt muskelsmerter pga for lite trening istedet for å pleie supersunn trening som 1) sykling 2) friluftsliv 3) holde meg unna stress.

Hva mener dere om legemiddelindustrien, og hva mener dere om at trening med veiledning er LANGT bedre for folk enn å bare kjøpe en pille som lar folk gå for tåpelige løsninger vs trening?

ERFARINGER å dele, man blotter seg raskt for fort om man kommer med for mye flisespikkeri, og å dele informasjon er ofte bedre enn å pikkeflise

Moi trener mye: Sykling på sti/terreng/grus,markagåing hardt, 3t, hjemme
Tidligere ircer + *.forum 17 år oxo, krever Tålmodighet de neste 2 ukene
ERFARING over spam.
Peace & Luv
Re: Trening som medisin vs lette løsininger som piller [Re: månegåsen] #1208603 02/07/2011 11:13
Z
Zaskarin Offline
Avhengig
Avhengig
Z
Kan jo bli for mye av alt, både trening og piller:P

Problemer med legger og føtter kan jo oppstå ved feiltrening ( ensidig trening, for mye trening osv ).

Trening trenger ikke være sunt, piller trenger heller ei være en lett løsning..saken har vel mange sider..

Men er totalt enig i at ofte kan piller være en lett løsning på problemer som kunne vært løst viss folk hadde vært litt mer fysisk aktive.

Moderator  support