Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Ekspansiv til f.eks evighetstråder som hvem er du

Ekspansiv til f.eks evighetstråder som hvem er du #1208349 01/07/2011 20:17
månegåsen Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Hva med å lage en Hvorfor sykler du tråd? Eventuelt sin egen for hvorfor terrengsykler du, eller racer eller begge deler?
Dette er en tråd jeg vil tro vil slå an, og jeg er en people lover så jeg kommer til å lage et uanstendig stort fokus på dette forumet for resten av mitt liv kan jeg med stor sannsynlighet si allerede nå.
Å terrengsykkel.no, hvorfor fant jeg deg ikke for 15 år siden? ;P

Moi trener mye: Sykling på sti/terreng/grus,markagåing hardt, 3t, hjemme
Tidligere ircer + *.forum 17 år oxo, krever Tålmodighet de neste 2 ukene
ERFARING over spam.
Peace & Luv
Re: Ekspansiv til f.eks evighetstråder som hvem er du [Re: månegåsen] #1208376 01/07/2011 20:59
månegåsen Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Puh, tilleggsinformasjon øverst på posten, etter sikkert 20 minutter med PUR glede komdinert med ikke friskmeldt dype problemer med inspirasjon - irritasjon - frustrasjon- glede - .. and may i add HÅP? Jeg er en sucker for håp når det kommer så store oppdagelser for meg som denne posten, slike småting, som noe som en post om el-sykler!
Ja, jeg går for å bli en langt bedre skribent, kommunikasjon er svært viktig på nettfora, men jeg kommer ikke til å bli en god poster sent, jeg kommer til å bli en god poster raskt og brukte overraskende lang tid på noe som kunne vært et kort innlegg helt saklig og tørt, men jeg er nesten frelst for å bruke slike forferdelige ord. JEg kommer til å velge ut mine gullkorn innen jul og derfra EKSPANSIVT langt bedre years to come.
Her er det også mye jeg kan lære meg om avsnittsholding og alt mulig, men bear patience please.

Jeg så en post om el-sykler. Jeg ble sjokkert, provosert, irritert, jeg ble glad ( det har vært så like fokus på å gjøre megselv glad istedet for motsatt at det er tragikomisk ).
Hooh puls. Informasjon. God informasjon. Gode folk. Inspirasjon. Frisk etter en 10 dagers periode
Det er veldig viktig for meg å ventilere nå, og min beste kamerat sosm er elite-orienterer har vært i nordnorge for å springe en uke.
Jeg har i tillegg vært operert uten god varsel, jeg har plager som virkelig ødelegger mye for meg, og gode leger er mangelvare i gode norge dessverre, så selv med gode leger må man like fullt til spesialister for å vente seg ihjel på spesifik trening for å fikse SMÅTING som slike som meg skulle hatt for 10 ÅR siden, eller til og med betale om man er rik for å få ting unna,
i dette tilfellet snakker jeg om noe så pissenkelt som burde vært tatt tak i for LANG tid siden, slike småting som ikke betyr veldig mye for langt friskere enn meg, men det er her snakk om en veldig skeiv neseskillevegg som førte til dårligere nattesøvn, dårligere mulighet for kondisjonstrening for meg som i tillegg har slitt med både legger og plantar fascitt siden i alle fall 2002, og som burde skjønt at mine gode gamle DYPE behov for sykling som er så vanvittig like reklamert for i Norge er noe jeg burde satsa lahangt mer på for lenge siden!
VIVA SYKKEL! VIVA dere, og VIVA Terrengsykkel.no!
Se her hva som skjedde nå, etter å ha vært utsultet for informasjon i over en uke. Dette får meg til å bare EKSPLODERE for å ventilere når jeg kom over en tråd her på forumet om el-sykler og ergrer meg RØD når jeg ser hva som er på ferde ( jeg har bare sett xxl sine til nå som har imponert meg btw ):

Her kommer endelige posten hvor jeg holdt på å ro meg langt inn i skogene, men såvidt har begynt å ta meg i nakken og og bli en bedre poster like greit fra med en gang av, snarere enn hvor tåpelig raskt ting har gått mer og mer opp for meg etter steder som er MØKK i forhold til dette steder har gått dukken.

The quote/aktuell post:
"*Minor tillegg før actualt post*Jeg klarer ikke å ikke bli rørt av å se slikt som dette. Nøyaktig mer hvorfor orker jeg ikke å si, jeg begynte å bruke skriving som terapi for lenge siden, og jeg kommer til å vise mine krakilske sider mot de som er språkpoliti, men jeg skal i det minste røpe en ting eller 2, jeg kommer til å forbli her lenge, og jeg skal bevege mer mer og mer vekk fra alt som er usunt da jeg fra før er veganer og antiteist, man kan si jeg er informasjonsFREAK og surner totalt om jeg ikke har tilgang til internett et helt døgn, jeg er VELDIG skeptisk til hvor de største pengene genereres, og jeg vet fra før så alt for mye om hvor korrupsjon kommer fra og det er hvor the big bucks og raskt skiftende shady power får best fotfeste. Gratis informasjon til folket, lenge leve internett - tv dreper deg ikke men det tar livet ditt etc*

Dette ser virkelig bra ut! Jeg kan ikke fordra hvordan den fjerde statsmakt virkelig blir kjøpt og betalt, og når man ser hvordan folk Hjernevaskes til å ikke tenke selv blir jeg så irritert at blodet mitt koker om jeg tenker for lenge i slike baner.
-- >Korte trekk - det er så evig for lenge på tide siden at el-biler kom, at ting som er BEDRE enn el-biler for lengst ville vært på markedet vil bli innlysende om ikke mange årene, men husk dette med sykling - på en sykkel vil man alltid mer enn oftere lære seg å LIKE å bruke kroppen .
Vi er menneskeDYR, homo sapiens har lahangt mer behov for å komme seg UT og gjøre enestående URSUNNE ting som sykling, frisk luft, vekk fra stress og alt som FORGIFTER Så mange av å si så HØY grad som er inneboende dypt dypt der inne.
--- > EL sykler vil bli smash box office hit, det er min spådom etter å ha fulgt med i så alt for kort tid på sykling og etter å ha feilprioritert i for høy grad de siste 15 årene. Jeg er 30, og jeg har en viss formening og peiling MEd enn hva man noen sinne vil kunne gjøre i enn en bil <---
Og jeg kommer til å være langt bedre kjent her inne innen jul enn jeg har vært ( gråte mer enn le, de siste 2 årene alene ).
<--- Hvor er uthev her på forumet? Ja, dette blir umulig å lese for dere og jeg skal utarbeide megselv som en god poster fra i forrige måned av. Eller understrek

Moi trener mye: Sykling på sti/terreng/grus,markagåing hardt, 3t, hjemme
Tidligere ircer + *.forum 17 år oxo, krever Tålmodighet de neste 2 ukene
ERFARING over spam.
Peace & Luv
Re: Ekspansiv til f.eks evighetstråder som hvem er du [Re: månegåsen] #1208474 02/07/2011 00:18
cvrokka Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Jeg tror du trenger noen piller.

Klimahysteriet fører ikke til noe annet enn store mengder bortkastet tid og penger.
Re: Ekspansiv til f.eks evighetstråder som hvem er du [Re: cvrokka] #1208509 02/07/2011 07:19
Ketle Offline
Ivrig
Ivrig
Bestill legetime i dag.

Re: Ekspansiv til f.eks evighetstråder som hvem er du [Re: Ketle] #1208537 02/07/2011 08:35
JB. Offline
Ivrig
Ivrig
Piller? Her trengs det sterkere saker. Skaff en eksorsist! Selv etter å ha lagt til godvilja er dette den reneste nonsens. Jeg leste innleggene, men lurer på hva det egentlig handlet om... det var noe om elsykler og skriftlig kommunikasjon, men der stopper forståelsen.

I was just riding along...
Re: Ekspansiv til f.eks evighetstråder som hvem er du [Re: JB.] #1208540 02/07/2011 08:45
chalshus Offline
More than words
More than words
*** You are ignoring this user ***
Toggle the display of this post

Re: Ekspansiv til f.eks evighetstråder som hvem er du [Re: JB.] #1208551 02/07/2011 09:12
Andrehua Offline
Besatt
Besatt
Å herreguuuuuuuuuud............ ICON_LAUGH Få deg hjelp snarest..! ICON_TONGUE

Re: Ekspansiv til f.eks evighetstråder som hvem er du [Re: chalshus] #1208687 02/07/2011 15:17
Anders Offline
Besatt
Besatt
Sitat: chalshus
*** You are ignoring this user ***
Toggle the display of this post

Jeg har prøvd å gjøre dette selv, som den eneste brukeren her på forumet noensinne. Men det hjelper jo ikke, for det popper jo opp nye tråder igjen og igjen, med like håpløse emnelinjer hver gang.
I starten antok jeg at dette bare var et finurlig forumtroll, men nå er jeg dessverre ikke så overbevist om det lenger.

Enkelte mennesker burde beskyttes mot å kunne poste til på internett. Hovedsaklig for sin egen del. Men det hadde vært greit for oss andre også.

Vær så snill, la dette være et troll...

Anders

Moderator  support