Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Canyon Roadlite Series

Canyon Roadlite Series #1208161 01/07/2011 14:26
D
Desmo Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
D
Er det noen som har erfaring med Canyon Roadlite Series?

For de som har bestiltt fra Canyon - Gode erfaringer? Greit å finne rett ramme størrlese?

Re: Canyon Roadlite Series [Re: Desmo] #1208172 01/07/2011 14:48
F
Fredhol Offline
Medlem
Medlem
F
Jeg har ingen erfaring med Roadlite serien, men bestilte en Ultimate CF Slx tidligere i år, og det gikk veldig bra! Canyon har en rammekalkulator som heter PPS (Perfect Position System) som gir en ganske god indikasjon på hvilken størrelse du skal ha. Hvis du likevel er i tvil, så fyr av en mail til servicesenteret, så svarer de relativt fort ICON_SMILE

Re: Canyon Roadlite Series [Re: Fredhol] #1208317 01/07/2011 19:25
A
AudunS Offline
Fersking
Fersking
A
Har gode erfaringer med Canyon. Kjøpte en fulldempet Nerve Mr 9.0 der i fjor, har akkurat bestilt Ultimate Al 9.0 nå. PPS gir som sagt en indikasjon, men jeg føler i mitt tilfelle at den velger ramme som er ett nummer for stor. Hvis du leker litt med tallene i PPS vil du se at det er stort sett bare inseam som de legger vekt på. Sjekk andre kalkulatorer på nettet, evnt send de en mail som sagt hvis du er i tvil.
Om det var noe jeg skulle ønske var bedre må det være leveringstid. Sykkelen jeg bestilte nå sto som immediate på levering, men det betyr visst at den sendes om 10 dager, legg på åtte dager i frakt og du nærmer deg 3 uker. Det er LENGE når du venter på ny sykkel.

as

http://app.strava.com/athletes/audun

Sykling er som sex; når det er bra er det dødsbra, når det er dårlig er det fortsatt bra

Moderator  support, Valentino