Sykkeldelisk (gurkers) har til info redigert det barnslige innlegget sitt, hvor dere ser jeg har svart på noe tullette som tilbakestående osv.. Håpløst av en selger og bruke slike ord.
Jeg ringer deg gjerne på Mandag for å høre din versjon av saken. Ingen problem. Jeg har overhode ingenting med dette å gjøre, men så håpløs service og i tillegg utrolig uproffe innlegg på et forum provoserer meg. Denne saken burde vært håndtert når kunden oppsøkte butikken vedr problemet første gang.
Og ang heving av kjøp, så var det ikke nødvendigvis spesifikt mot ramma, men mot at butikken yter elendig service og ikke er villige til å hjelpe. På dette grunnlag ville jeg hevet kjøpet og kjøpt samme sykkelen hos noen som var proffe og serviceinnstillt. Ikke barnslige tullette selgere som gurkers.
Håper det ordner seg for deg Bård.
Tar selv ikke parti i denne saken, men innlegg som dette er ingen tjent med.
"Ringe en ansatt i en butikk, med formål om å diskutere saken til en fremmed kunde?" Håper dette var ironisk ment...
Om ikke, stein fra glasshus

Trådstarter og flere andre virker subjektive med et objektivt ordlag. Veldig modent og god debattkultur. +1
Du skriver at dette er internett etc, ja selvfølgelig... Alle kan ytre seg. Alle kan se ut slik som de vil i Norge også, men noen tar seg dårligere ut og blir gjenstand for å rynke på nesa.
Ettersom du selv presiserer fri meningsutveksling, vil jeg selv følge opp.
Har lest mye forskjellig her på forumet, og dessverre oppfatter jeg det slik at du hører til den lille håndfullen med de dårligste debatantene.
Har jeg lest alle innleggene dine på forumet? Absolutt ikke.
Trekker jeg allikevel en slik slutning? Ja
Hvorfor? Av samme begrunnelse som din.
Er dèt dårlig debattkultur? Ja
- Hvorfor? Fordi på universitetet lærer man at bombastiske uttalelser er et skudd i ryggen inntil man kjenner alle aspekter.
Er uansett av den oppfatning at nedsettende ord om enkeltpersoner ikke hører noe sivilt forum hjemme.
Håper det ordner seg for trådstarter, håper Cannondale fikser ny ramme da dette er nydelige sykler, håper jeg ikke blir gjenstand for nedsettende kommentarer fra Eivind eller andre med samme debattkultur.
Kun det jeg ville si.
Apokope