|
|
NM rundbane Horten
|
Re: NM rundbane Horten
[Re: Alpers]
17/07/2011 05:44
|
Oystein L
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Det er vel sikkert andre dueller som kan markedsføres?
Manengen vs Saw, Thoresen vs Stormo
Joda, men det skal selge litt også (beklager, Stormo og Thoresen..). Lene vs GRD og LRM vs OleChr selger Greg kan ikke stille i NM, så det blir kanskje LRM vs bakerne?
|
|
|
[Re: Oystein L]
17/07/2011 13:25
|
Alpers
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Det er vel sikkert andre dueller som kan markedsføres?
Manengen vs Saw, Thoresen vs Stormo
Joda, men det skal selge litt også (beklager, Stormo og Thoresen..). Lene vs GRD og LRM vs OleChr selger Greg kan ikke stille i NM, så det blir kanskje LRM vs bakerne? I sykkelkretser vil jeg påstå både Manengen vs Fagerli og Stormo vs Thoresen selger like godt. Utenforstående aner jo ikke hvem noen av dem er uansett, så der kan du like godt sette opp hvem som helst. Ingen markedsføring altså? Henrik
|
|
|
[Re: Alpers]
17/07/2011 16:31
|
Oystein L
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
I sykkelkretser vil jeg påstå både Manengen vs Fagerli og Stormo vs Thoresen selger like godt
Der er jeg ikke enig med deg, men la gå. Utenforstående aner jo ikke hvem noen av dem er uansett, så der kan du like godt sette opp hvem som helst. Ingen markedsføring altså? Henrik
For utenforstående i mitt værområde er det nok bare Lene, GRD og Rune som har navn som kan gi assosiasjoner. Det eneste lokalt salgbare navnet på startlista i maraton-NM er en skiløper (som lokalpravda naturlig nok vil sette opp mot norgeseliten). Ellers gjøres det meste av markedsføring "innad i menigheten".
|
|
|
[Re: KKippernes]
18/07/2011 09:58
|
olechr
More than words
|
More than words
Takk til alle som heiet.
Dagen igår har vært helt superbos som det heter på spansk. Og ende opp med trøya for andre år på rad er super deilig samt litt en lettelse sett med UCI poeng øyne.
For å ta noen tanker om rittet:
For det første var løypa og arrangementet utrolig bra i Horten.De hadde lagd en løype som folk syntes det var moro å se på i. På forhånd var det Ole, meg og Håkon som forventningen var høyest hos.
Jeg hadde egentlig veldig trua på meg selv da jeg vet jeg har kjørt veldig fort i år. Samt at jeg har ikke vært i den formen i de andre rittene her hjemme i år. Samtidig var jeg litt nervøs da det gikk så utrolig dårlig forgje helg da jeg var sykt sliten.
Ut fra start kjørte Håkon veldig fort såpass fort at jeg vill kontrollere farten selv og kom meg først. Da ble det en luke til resten av feltet allerede opp 1 bakke.
Når vi skulle opp bakken 2.gang tenkte jeg å strekke litt på beina for å sjekke de andre og jeg ble da alene med Ola rett bak. Da ble det slik at jeg tok 10-15 sekunder på ola opp og han 10-15 sek på meg ned. Den perioden her passet jeg på at han ikke skulle få hjulet mitt inn i den lange bakken. Slik at han ikke skulle få noe psyikisk overtak av å ligge på hjul.
Når det gjennsto 3 runder bestemte jeg meg for å kjøre bakken full opp full gass. Og da fikk jeg fort mange sekunder til som også økte til enda mere på nest siste runde. Så derfra og inn var det bare å unngå teknisk.
Hele dagen var jeg livredd for teknisk. Jeg følte meg utrolig sterk i går, følte jeg hadde kontroll på alt utenom punkteringer.
Når det gjelder Maraton NM blir det ikke noe av for min del. Jeg satser reint på rundbane og Lars R reint på Maraton. Syntes det funker som fjell da Scott vinner begge steder ;-) Jeg hadde nok muligens vært med i år, men jeg skal til EM rundbane helgen etter samt Slovakia den helgen NM går med landslaget. Så maraton håper jeg skikkelig Lars R tar. Vi tok begge vår første NM trøye ifjor og jeg håper vi begge får vår andre i år.
Maraton ritt for meg i år blir kun Raumerrittet, Cykelvasan og Birken
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
|
|
|
[Re: olechr]
18/07/2011 10:25
|
Hæ?
Navnet skjemmer ingen.
|
Navnet skjemmer ingen.
Gratulerer så mye, Ole Christian! Det er ekstra gledelig at du og Ola er så stabile på et såpass høyt nivå nå.
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
|
|
|
[Re: Hæ?]
18/07/2011 13:14
|
Dloh
Ringrev
|
Ringrev
Gratulerer med fornying av trøya Ole! Superherlig! Da er det bare å holde det stabile nivået, å skyte fart i Europa til neste år 
|
|
|
[Re: Dloh]
18/07/2011 14:10
|
KKippernes
Ivrig
|
Ivrig
Redaktør og fotojournalist, terrengsykkel.no
|
|
|
[Re: vSL]
18/07/2011 17:22
|
Ola R.
Veteran
|
Veteran
"Man" var så talentløs å gå glipp av sendingen på TV2 Zebra. Denne sendingen er vel ikke tilgjengelig på noe nett-TV vel?
Forøvrig et veldig bra arrangement, og artig løype!
Redigert av Ola R.; 18/07/2011 17:23.
|
|
|
[Re: ]
18/07/2011 19:24
|
RNRacing
Entusiast
|
Entusiast
Veldig fin sending i dag på TV2 Zebra. God kommentering og fine bilder. Fikk vist fra mange klasser og det er bra. Den ligger ute på TV2Sumo, forresten. Synes det er greit å betale noen kroner for å se opptaket flere ganger. Støtter gjerne TV2 videre dersom de fortsetter å vise mer terrengsykkel. Kanskje forbundet kan stå på for å få de til å vise Freecaster-sendingene fra World Cup også? Tsjekkisk TV bl.a. viser disse live.
NM-sprinten blir en publikumsfavoritt til neste år! For en suksess, og en ekstra varm applaus til arrangørene for en topp helg!
Ronny NyhusBikeguide og Cannondale ambassadør Free Motion, Gran Canaria'15 Cannondale SuperSix Hi-mod DA Di2 '15 Cannondale F-Si Carbon Team
|
|
|
[Re: RNRacing]
19/07/2011 12:22
|
rocketscientist
Entusiast
|
Entusiast
Jeg missa også sendinga, men jeg skulle gjerne sett at terrengsykkel.no la ut info på hovedsiden når det skjer store ting på tv-fronten, typisk NM-sendingene fra helga og VM, etc.
Det har jag aldrig provat förut, så det klarar jag säkert!
|
|
|
[Re: rocketscientist]
25/07/2011 05:17
|
simenf
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Grattis til Morten Vaeng med bronsen!