Takk for svar

Var ikke lett å oppdrive sko i min størrelse, men Sørensen Sykler på Helsfyr hadde ett par igjen av hvite Sidi Scarpe Five. Fikk rabatt og slo til. Har smale føtter og disse satt som et skudd.
Syklet min første tur noen gang med racer og sykkelsko i kveld. Ble 4,5 mil i Oslo/Bærumsområdet. Tok faktisk litt tid før jeg skjønte hvordan girsystemet fungerer, og var også litt spent på utløsing av skoene. Heldigvis gikk begge deler helt fint etter hvert.
Har syklet svært lite de 15 siste årene (ikke hatt sykkel). Syklet på en Kilimanjaro deler av sesongen i fjor. Ble etter hvert regelmessige turer på 8 - 12 mil på den. Synes forsåvidt det var fint å stampe av gårde i 20km/t med den, helt til jeg ble kjørt ned av en leddbuss på vei inn til Oslo ved Ulvøya..
Uansett. Har blitt bitt av sykkelbasillen, og syntes det var morsomt å sykle med raceren i kveld. Ganske uvant å sitte på et racersete og lene seg på et bukkestyre. Litt stiv i nakken, høyre storetå sov litt og litt øm i rompa = stort smil om munnen.