Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Bysykkel/transportsykkel – tips til reparasjon?

Bysykkel/transportsykkel – tips til reparasjon? #1197814 15/06/2011 17:41
Madsi Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Kortversjonen: Frihjulet på singlespeed-transportsykkelen min er ødelagt. Vurderer å bytte til navgir, men har problem med å finne deler.

Langversjonen: Eg har sykla til og frå jobb på ein modifisert hybridsykkel med eit Shimano frihjul der eg har bytta girkransen med singlespeed-tannhjul. Frihjulet har laga lydar ei stund, og no verkar det ikkje som om det «tar» lenger – kjedet berre går rundt utan at hjulet rører seg. Eg har åpna frihjulet og sett inni, men finn ikkje ut kva som er gale. Eg kan sikkert kjøpe eit nytt, men så er det slik at eg uansett har lurt på å gå over til eit baknav med interne gir, f.eks. 3 eller 5, sidan dette er meir praktisk. Det er der eg kjem til eit par spørsmål:

Kvar får ein tak i slikt? Eg har sjekka nettbutikkar som sel sykkeldeler og har ikkje funne nav med interne gir, eller eit hjul med slikt nav.

Treng eg ny ramme? Kan ein ein standard Shimano frikrans byttast ut med eit nav med interngir? Kor får ein i så fall kjøpt ei sykkelramme som passar?

Eg innser at eg kan ta sykkelen med til sykkelsjappa, men sidan dette er ein lavbudsjettssykkel, så er det då truleg betre å kjøpe ein heilt ny sykkel. Dessutan hadde det vore greit å lære noko.

Re: Bysykkel/transportsykkel – tips til reparasjon? [Re: Madsi] #1197903 15/06/2011 20:16
Stige Offline
Avhengig
Avhengig
Skal du ha navgir, må du nok ha et helt nytt nav og enten få bygget et hjul eller kjøpe ferdig hjul med navgir. Navgiret er ikke noe du setter på der frinavet/bosset har vært.

Fant et nav med 3 gir på Chain Reaction Cycles til 360 kr + frakt og moms. Dette er "gamlesorten" med tråkk-bakover-brems. Blir vel for et stykke over 1000-lappen før du har et ferdig hjul med ring og eiker.

Det er mange som skryter av Shimano Alfine til transportsykling. Det er en god del dyrere, men du får også mye større spenn i utvekslingen.

Du sier det er snakk om en lavbudsjettsykkel (Nå veit ikke jeg hva du legger i 'lavbudsjett'). Billigste løsning blir vel å fortsette å kjøre SS og enten bytte frinavet eller få tak i et brukt bakhjul.

Re: Bysykkel/transportsykkel – tips til reparasjon? [Re: Stige] #1197943 15/06/2011 20:59
sverreb Offline
Besatt
Besatt
on-one selger ferdig hjul med alfine 8:
http://www.on-one.co.uk/i/q/WRSHAL501/shimano-alfine-whs501-rear-wheel

(Sjekk bremse og rammekompatabilitet)

Re: Bysykkel/transportsykkel – tips til reparasjon? [Re: Stige] #1198185 16/06/2011 08:30
Madsi Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Takk for svar. Eg hadde tenkt å bytte heile navet dersom eg ikkje fann eit heilt hjul, men det er jo meir arbeid. Budsjettet er vel ca. 1000-1500. Sykkelen har nokre nye og nokre gamle komponenter frå før, og bakhjulet er gammalt, så det vil eg muligens bytte i samme slengen.

Re: Bysykkel/transportsykkel – tips til reparasjon? [Re: sverreb] #1198186 16/06/2011 08:31
Madsi Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Takk. Dette ser ut som noko eg må sjekke opp i.

Moderator  support