Er det segmenter som folk mener er farlige så er det bare å flagge de fra actions dropdown-menyen.
De jobber vistnok med funksjonalitet som skal la oss overføre løyper (som også andre har syklet) til sin egen Garmin slik at man kan sykle etter GPSen. Da blir det enda enklere å finne "nye" stier.
Strava ser gøy ut og snart vil dere kunne se mine elendige tider på segments
I've got a bike, you can ride it if you like. It's got a basket, a bell that rings And things to make it look good. I'd give it to you if I could, but I borrowed it.
Dette gikk jo bra, not. Se på tracken. Hva har jeg gjort feil? Noen tips? http://app.strava.com/rides/794358 (hvis du ikke gidder å se så er problemet at tracken er en rett strek. Så er spørsmålet, er start og slutt-tid riktig så jeg i det minste kan vite hvor lang tid jeg brukte?)
Redigert av Rockefoten; 23/06/201116:10.
I've got a bike, you can ride it if you like. It's got a basket, a bell that rings And things to make it look good. I'd give it to you if I could, but I borrowed it.
Jeje. Er en 3g, så kanskje den er for døll? Kjipt i så fall, men jeg liker ikke å kjøpe nye ting når den gamle funker fint.... selv om det er fristende. Ny iphone i sept sies ryktene
Men det viktigste er tiden. Kan de være riktig mon tro? hehe
Redigert av Rockefoten; 23/06/201116:29.
send det inn til http://support.strava.com/ De svarer innen 24 timer. I hvertfall for betalende brukere, men det er jo ingen innlogging for å sende support. jeg har fått svar raskt og har en inne nå også.
Dette gikk jo bra, not. Se på tracken. Hva har jeg gjort feil? Noen tips? http://app.strava.com/rides/794358 (hvis du ikke gidder å se så er problemet at tracken er en rett strek. Så er spørsmålet, er start og slutt-tid riktig så jeg i det minste kan vite hvor lang tid jeg brukte?)
Neida. Ordna seg. Du må bare ikke låse skjermen. La den stå på og putt mobilen i en sokk ellerno så den ikke han trykkes på. (Man kan ikke betjene med tekstiler på hendene og slikt så sokk funker) Har fått tracka og fått KOM på sognsvann-ullevålseter (så lenge det varer)
men... Jeg får ikke opp watt? Trodde det kom en beregning også for iPhone?
Redigert av Rockefoten; 27/06/201111:21.
1.) Er det noen som vet hvordan man kan fjerne watt-beregningen igjen? Tipper den dukker opp når man legger inn vekta si. Etterpå virker det som om det ikke er mulig å fjerne vekten igjen.
1.) Er det noen som vet hvordan man kan fjerne watt-beregningen igjen? Tipper den dukker opp når man legger inn vekta si. Etterpå virker det som om det ikke er mulig å fjerne vekten igjen.
jeg har det motsatt. har lagt inn vekt på syklene og meg selv, men får ikke beregnet "Power"
Har fått tracka og fått KOM på sognsvann-ullevålseter (så lenge det varer)
Er det du som er Ole Thomas?
Er det Songsvann (nord) › Store AklungenUllevålseter (port) du tenker på?
Jeg har gjort Segmentet litt kortere slik at folk ikke skal råsykle på sletta mellom Store Aklungen og Ullevålseter. Her er det mange gående på "søndagstur" man må ta hensyn til!
Neida. Ordna seg. Du må bare ikke låse skjermen. La den stå på og putt mobilen i en sokk ellerno så den ikke han trykkes på. (Man kan ikke betjene med tekstiler på hendene og slikt så sokk funker) Har fått tracka og fått KOM på sognsvann-ullevålseter (så lenge det varer)
men... Jeg får ikke opp watt? Trodde det kom en beregning også for iPhone?
Heisann. Ja det er meg. Og der kom en annen som er i bedre form ja. Og bra endring..
Redigert av Rockefoten; 27/06/201113:20.
Re: Hvem bruker Strava?
[Re: ]
#120565027/06/201121:35
strava android app laster automatisk opp til nettet/profilen din når økten er ferdig. det er ingen automatikk i deling til Fb. Men kan jo enkelt gjøres etterpå
Eg nytta meg av Strava sitt pakketilbud: Annual + Garmin Edge 500. Er veldig fornøgd, og likar spesielt segment- og ranking-features.
Tok det lang tid før du fikk 500en etter bestilling? Bestilte du versjonen med cadence + HR-belte? Hva tok de i frakt og sånt?
Eg tok full pakke inkl cadence + HR-belte. (Ville gjerne ha cadence til landevegs-sykkelen. Funkar veldig bra.) Dei var kjappe med å effekture bestillinga, men den brukte vel ca 14 dagar i postgang. Eg valgte standard shipping til $20. (Dei tilbyr også express, men det jekkar jo opp fraktprisen.) I tillegg meiner eg å hugse at eg betalte ca NOK190 i mva+toll.
Legger ved reknestykket til Strava. Garmin Edge 500 + Strava Velo Subscription Bundle Garmin Edge 500 (Blue/Silver) 1 $249.00 Gift Strava Velo Subscription* 1 $59.00 Garmin Edge Cadence Meter and Heart-Rate Strap 1 $100.00 Bundle Discount -$59.00 Discount $0.00 Sub-Total $349.00 Tax $0.00 Shipping $20.00 Total $369.00
Laget et nytt segment nå: Skeidbanen-Grefsenkollen. Mange sykler drag derfra også, ikke bare fra Lachmannsvei. 13 stk. på lista alledere - sjekk din plassering!