Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Innbrudd Hotel Bavaria, Pfronten ifbm TransGermany

Innbrudd Hotel Bavaria, Pfronten ifbm TransGermany #1191777 07/06/2011 19:51
Olen Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Er klar over at dette er nyttesløst, men do not underestimate the power of terrengsykkel.no så hvorfor ikke?

Under TransGermany mistet endel norske ryttere inkl. meg sykler under et innbrudd på hotellet i Pronten Tyskland natta etter 1 etappe.

Jeg mista en Cube AMS rød/svart rittfulldemper. Sram XO, Formula R1, med sorte FOX-dempere. Dersom noen, mot all sannsynlighet, skulle se noe som ligner på ebay eller andre steder så gi gjerne lyd. Alle tapte sykler ble registrert av polizeiet i Pfronten så dersom de skulle dukke opp så er det mulighet for at svina kan få svi.

Andre som også mista sykler på Hotel Bavaria må gjerne bruke denne tråden.

Re: Innbrudd Hotel Bavaria, Pfronten ifbm TransGermany [Re: Olen] #1192018 08/06/2011 07:17
T
Torp Offline
Avhengig
Avhengig
T
Hvis man ikke kjøper lodd, så vinner man hvertfall ikke: ICON_WINK

Jeg mistet en Merida Ninety-Six fulldemper, sram xx, dt xcr demper. Fargen er i kjent Merida-stil, grønn, svart og hvit.
Avvik mot orginaloppsett er grønne holker, hvit new ultimate setepinne og extralite/notubes hjulsett.

Det er jo et forholdsvis lite marked for high end sykler, så hvis noen av dere kommer over salg av en lignende sykkel, gi beskjed så skal jeg pusse polizeiobermeister i Pfronten på de!

Moderator  support