Jeg skal selge min TREK 8500 terrengsykkel. Sykkelen er kjøpt ny 2009. Den er nesten ikke brukt 2009 og 2010 sesongen grunnet langvarig kneskade. I år har jeg brukt den kanskje 10 turer totalt og stort sett på grusveier. Den er ikke konkurransekjørt. Sykkelen er i svært god stand og ser utrolig pen ut. Ønsker du en rask sykkel til Birken eller andre konkurranser har du muligheten nå til å kjøpe en knallsykkel. Jeg har satt sykkelen til gjennomgang i butikk før den er leveringsklar. Jeg regner med at den klar til levering i løpet av pinsehelgen eller uke 24. Ønsker kun seriøse henvendelser. Kvittering medfølger selvfølgelig.
Frameset Sizes: 19.5” Frame: Alpha Red Aluminum w/internally and externally relieved head tube, hydroformed bi-axial down tube and top tube, wishbone seatstay, hydroformed chainstays, forged and relieved disc ready dropouts Front Suspension: Fox F100 RL, custom tuned for Trek w/lockout, air adjust, rebound, alloy steerer, 100mm
Wheels Wheels: Bontrager Race Lite Disc wheel system, centerlock, tubeless ready Tires: Bontrager Jones XR, 26x2.2/2.25"; 120 tpi, folding