Var så uheldig å miste pedalen under vestmarkrittet. Pedalen falt rett og slett ut av hullet etter et hopp. Da jeg skulle skru pedalen inn igjen merket jeg at det ikke gikk like lett som før, gjengene er sannsynligvis ødelagt. Er det noen måte å fikse dette på uten å punge ut med mange tusenlapper? Og er det nødvendig å kjøpe nye pedaler? :-)
Ser gjengene i krankarmen dårlige ut? Isåfall ville jeg nok ha dratt gjennom de med en gjengetapp. Tilsvarende kan du friske opp gjengene på pedalene med en gjengebakk(?). Dette kan kjøpes på Biltema og tilsvarende butikker.
Ser gjengene i krankarmen dårlige ut? Isåfall ville jeg nok ha dratt gjennom de med en gjengetapp. Tilsvarende kan du friske opp gjengene på pedalene med en gjengebakk(?). Dette kan kjøpes på Biltema og tilsvarende butikker.
Gjengene på pedalene er ikke ødelagte og trenger ikke oppfrisking.
Klimahysteriet fører ikke til noe annet enn store mengder bortkastet tid og penger.
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.