Noen som er med på en tur i morgen? Vi er i ferd med å etablere en rutine for Sognsvann kl 18 på torsdager, kan godt opprettholde den. Evt. starte ved Grinda. Foreløpig er det bare meg og kanskje en til som skal ut.
Jeg har akkurat nok lokalkunnskap til å vite hvor Grinda er, men ikke hva området heter. Vi går for T-banestoppet på Sognsvann, så er vi sikre på å få med alle.
Jeg skulle gjerne ha vært med denne uka også, men må nok takke nei. Kommer sterke tilbake neste torsdag! (Neste torsdag er forøvrig helligdag, kanskje vi skal samle sammen folk for en lengre tur i den vakre marka?...)
Jeg burde sykle grus for Raumerittet, men er en viss fare for at akkurat den sykkelen ikke er syklebar i dag, og man kan ikke dra en stisykkel ut på grus! Så kanskje kanskje jeg dukker opp.
Never argue with an idiot. They will only drag you down to their level and then beat you with experience.
Tenkte meg til Granada med Freeride Spain uke 36. Noen som vil være med? Vi er 2 norske til nå. De tar grupper på opp til 8 personer, men desto mindre, desto bedre!