Rob: vet vi at Jarle er en av karene bak gruppa? Jeg har i så fall ingen problemer med å fortelle verden hvem han er og hva han står for.
På plussiden har administratorene nå sluttet å sparke ut alle som krangler med dem. Det er da noe, og det går faktisk an å få til en diskusjon med enkelte brukere.
Ingen gode, må jeg si. Du kan jo prøve å sende en melding til Jarle, som etter sigende skal være en av grunnleggerne, eller til Åsmund, selv om han har vært veldig stille den siste tida.
Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side!
[Re: GeirK]
#148483512/09/201216:26
En oppdatering når det gjelder Jarle Larsen, forresten: han er ikke grunnlegger at "jeg driter …"-sida, men at gruppa som heter "vi som hater syklister".
Det var altså litt urettferdig av meg å oute ham (selv om jeg bare skrev fornavnet) på driter-sida tidligere. Ikke at det hadde så mye å si, for nå er jeg som sagt ute igjen.
Ta og roe ned påhoppen på Jonas nå. Latterlig oppførsel når alle hiver seg på og skal få inn en spark
Jeg hadde jo tenkt å svare på denne også, kom jeg på:
Latterlig argumentasjon avstedkommer gjerne latterlig oppførsel, som du velger å kalle det. Jonas er flink til å sykle nedover i terrenget, men han utviser liten forståelse for hvordan det er å sykle i trafikken. Det vises i argumentene hans, og da er det bare rett og rimelig at folk som vet hvordan det er på veien setter ham på plass.
#148940120/09/201207:07
Takk for at dere gjorde meg oppmerksom på denne siden. Oppdaget til min forskrekkelse at jeg har(HADDE) fire venner som "liker" denne siden. Disse fire en nå "unfriended". Oppfordrer andre til å gjøre det samme:-)
Jeg finner ikke ut hvem administratorene er. Har du noen forslag?
Ut fra hvem som skjuler seg bak tittelen som vises i den åpne siden er det en med initialene Å.H. Har en skjermdump som viser dette i alle fall. Høres kanskje kjent ut?
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
#149145323/09/201217:06
Å. H.=Åsmund Hoel Den andre administratoren=Stian Andersen
Åsmund kjenner vi jo godt, med de er altså ikke mer enn to stykker?! Synes Åsmund hele tiden ansvarsfraskriver seg det meste fordi de er så mange adminer og mangler mulighet for kommunikasjon seg i mellom. Er dette rette vedkommende? http://www.facebook.com/stian.andersen.77 Interessant og nyttig.
..just wait 'til I'm cllipped in and sober..
#149166224/09/201205:24
Stians Andersen og Tommy Bråthen er de to som styrer sida og som sparker ut meningsmotstandere. Stian har i hvert fall utmerket seg som en person det er umulig å kommunisere med, så jeg er ikke så skeptisk som deg til utsagnene til Åsmund. Jeg går ut fra at det der er rett Stian, ja. Han er i hvert fall på både modersida og sida jeg startet, og han framstår som særdeles lite reflektert og særdeles mye forutinntatt.
#149166524/09/201205:31