Trenger hjelp til å knekke FB-side!
|
Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side!
[Re: Svekling]
06/04/2012 15:36
|
jodajoda
Ringrev
|
Ringrev
Kjenner at jeg blir så provosert av sånne at jeg nesten kan lande ned på samme usaklige nivå som de.
|
|
|
[Re: jodajoda]
06/04/2012 16:32
|
SgtPepper
Avhengig
|
Avhengig
Ingen vits å diskutere med idioter. De drar deg ned på deres nivå og slår deg på erfaring  Hvis mange nok rapporterer siden må kanskje FB stenge den.
Canfield Brothers Balance Ragley Bluepig X
|
|
|
[Re: SgtPepper]
06/04/2012 18:02
|
Aerial
Ringrev
|
Ringrev
Hvis mange nok rapporterer siden må kanskje FB stenge den. Jeg og mange før meg, spesiellt GeirK og VanillaNinja har prøvd å få siden stengt siden den ble oppretta, men ikke noe har skjedd fra FB sin side. Så det kan vi nok bare drømme om at skjer...
"Train hard, Train smart, Rest harder and be what you can be"
"Regner det, blir du våt. Godta det eller hold deg innendørs"
Lillehammer CK
|
|
|
[Re: Aerial]
06/04/2012 20:48
|
SgtPepper
Avhengig
|
Avhengig
Ja, har fulgt med på tråden. Jeg har rapportert siden selv nå.
Canfield Brothers Balance Ragley Bluepig X
|
|
|
[Re: SgtPepper]
06/04/2012 21:24
|
Tommy D.
Ringrev
|
Ringrev
Denne siden er nå rapportert sikkert 1000 ganger, så det hjelper nok dessverre ikke!
Nesten fristende å bli medlem med falsk profil og legge ut nakenbilde av seg selv. FB har en tendens til å sperre grupper med nakenhet ganske kjapt;)
Thomas.
|
|
|
[Re: Tommy D.]
06/04/2012 21:29
|
SimonS
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Denne siden er nå rapportert sikkert 1000 ganger, så det hjelper nok dessverre ikke! Nesten fristende å bli medlem med falsk profil og legge ut nakenbilde av seg selv. FB har en tendens til å sperre grupper med nakenhet ganske kjapt  Thomas. Du vet at du ikke trenger å legge ut nakenbilde av deg selv... Men har man lyst har man lov. 
|
|
|
[Re: SimonS]
06/04/2012 21:32
|
Tommy D.
Ringrev
|
Ringrev
Joda, men ufint å legge ut nakenbilder av andre vet du  Tenk om alle her inne gikk sammen om å poste bilde av høyre rumpeskinke og poste samtidig til gruppen! Da tror jeg den fort hadde blir sperret! Skal ikke være flau for å vise litt hud når det går til et godt formål:) Bare en tanke!
Redigert av Tommy D.; 06/04/2012 21:35.
|
|
|
[Re: GeirK]
06/04/2012 21:54
|
StianL
Entusiast
|
Entusiast
Slenger meg med her! Postet foreslått inlegg fra trådstarter, så får vi se hvor lenge det ligger ute.
Hadde vært rått om alle postet bilde av høyre skinke om det fikk stengt ned gruppen!
Forøvrig trist at sånne mennesker har fått førerkort.
|
|
|
07/04/2012 09:02
|
kjull
Besatt
|
Besatt
Facebook driver jo å endres hele tiden - åssen ser en nå om en har noen venner som er i den gruppen?
|
|
|
07/04/2012 09:15
|
Aerial
Ringrev
|
Ringrev
Hvis du trykker på den ruten det står "fremhevede" på rett under forsidebildet,(på toppen av tidslinjalen) så får du opp valg der du kan lese evt venners aktivitet.
Lillehammer CK
|
|
|
07/04/2012 10:42
|
kjull
Besatt
|
Besatt
Ser en ikke da bare om de har skrevet noe på siden der?
|
|
|
07/04/2012 13:24
|
Aerial
Ringrev
|
Ringrev
Ehhh... Jo. My mistake. De har gjort det vanskelig med den nye Timeline'n.
Lillehammer CK
|
|
|
08/04/2012 10:41
|
Åsmund Hoel
Medlem
|
Medlem
Hva er dette for suttring?? først poste på veggen, så raportere siden, så hit å sladre??
|
|
|
[Re: Åsmund Hoel]
08/04/2012 11:02
|
Tor Arne
Besatt
|
Besatt
Hva er dette for suttring?? først poste på veggen, så raportere siden, så hit å sladre?? Hva er dette for sutring?
|
|
|
08/04/2012 16:02
|
JonahHex
Leppedefekt kåbbåj
|
Leppedefekt kåbbåj
Huff, ser jeg har venner som er medlem av den siden der. Slettes.
|
|
|
[Re: JonahHex]
08/04/2012 16:16
|
Aerial
Ringrev
|
Ringrev
Huff, ser jeg har venner som er medlem av den siden der. Hvordan ser du det?
Lillehammer CK
|
|
|
08/04/2012 16:19
|
JonahHex
Leppedefekt kåbbåj
|
Leppedefekt kåbbåj
Gå inn på siden. Får du opp "X venner liker blablabla" så er det slettetid.
|
|
|
08/04/2012 16:23
|
Aerial
Ringrev
|
Ringrev
Da har heldigvis ikke jeg noen venner som støtter denne siden (så sant det kommer opp automatisk da...)
Lillehammer CK
|
|
|
[Re: Åsmund Hoel]
08/04/2012 20:24
|
Rednax
Ringrev
|
Ringrev
Allmen opplysning: Åsmund Hoel er den samme som signerer med Å.H, aka en av "moderatorene" på "Jeg driter i" siden. I sesong virker det som om han drifter siden alene. Dvs. de fleste inleggene er forfattet av ham og de dreier seg som regel om gjenbruk av sykler og vogntogs magre kår langs norske landeveier. Åsmund er imun mot uttalelser fra Samferdselsdepartementet, uttdrag fra NTP, rettsinstansers gitte svar ang. sykkelen og syklistens lovfestede rett til å benytte veibane på lik linje med andre kjøretøy, og i hvilken grad det er tjenlig samfunnet at syklister heller benytter veibane enn gang- og sykkelvei. Han utviser ellers en kuriøs fascinasjon for toppsyklister, deres resultater, og sykkelritt, gitt hans rolle på FB. Åsmund har en lang karriære som syklisthater bak seg, han har vært svært aktiv på tidligere (nå nedlagte) syklisthatersider i en årrekke. Et sikkert vårtegn er Åsmunds årlige oppdatering av skraphandlerenes kilopris på sykkelstål (selv om han har lært at det mest går i alu og karbon nå). Hva er dette for suttring?? først poste på veggen, så raportere siden, så hit å sladre?? Du klager over sutring, Åsmund? Hva i alle dager er hovedessensen ved siden din, da? Det er jo ikke annet enn konsentrert sutring fra en liten gruppe sinnatagger bak rattet over at de må innfinne seg etter veitrafkkloven og gjeldende regler, hvor enn urettferdig de selv finner det faktum. Jeez! Hva ble postet på FB-siden din? Hmm.. Vanskelig å si siden dere igjen har tatt opp "ryddig og rent" taktikken ved å slette kritiske kommentarer, nekte innsyn, og slette brukere. "Åpen gruppe", liksom? Sutrekopp og sladrehank? Skrev du ikke nylig en "advarsel" om syklister som bruker hjelmkamera? Heisan, både sladring og sutring på samme tid! Ikke det at det er en nyhet fra ditt hold. Oh boy. (Siden jeg ikke får kommentere ditt siste "innlegg" om Thor Hushovds kommentarer i forbindelse med P-R på FB-siden din, la meg gjøre det nå mens jeg har oppmerksomheten din: Sjelden misunnelse er så lett å lese gjenom linjene.)
..just wait 'til I'm cllipped in and sober..
|
|
|
[Re: Rednax]
08/04/2012 21:29
|
hnastrup
Ivrig
|
Ivrig
Hmm.. Vanskelig å si siden dere igjen har tatt opp "ryddig og rent" taktikken ved å slette kritiske kommentarer, nekte innsyn, og slette brukere. "Åpen gruppe", liksom?
Dette er spesielt ironisk når de samtidig forsvarer sine egne utsagn med ytringsfrihet. Gjelder visst bare dem selv.
|
|
|
08/04/2012 21:46
|
Lunatic
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Har tatt opp kampen. Count me in!
|
|
|
[Re: Lunatic]
09/04/2012 10:08
|
-Jan
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10049971Sjå kommentarfeltet. Bernt Elias Baltzersen (Vognmand hos Schenker Ålesund) har tydeligvis eit problem med syklistar. Eg oppmodar folk her til å trykkje "like" på motsvar til han, f.eks. det frå Per Bertelsen (For en barnslig dust du er.) Eller svaret frå Martin Stai.
|
|
|
09/04/2012 10:32
|
JonahHex
Leppedefekt kåbbåj
|
Leppedefekt kåbbåj
Årlig sender vi ut varer for 600 millioner fra vårt lager. Sjefen sjøl er syklist. Ser jeg folk i den gruppa der blant de sjåførene som henter varer skal jeg i alle fall gjøre mitt for at vedkommende ikke har oppdrag hos oss.
|
|
|
[Re: JonahHex]
09/04/2012 18:10
|
RobG
(Formerly Fux)
|
(Formerly Fux)
Etter å har lest en del "ta dem med døren" kommentarer fra såkalt yrkessjofører har jeg også rappotert siden pga. oppfordring til vold. Jeg vil anbefaler flere til gjør det samme. Det er utrolig mye usakelig, og usmakelig kommentarer. Det var en kar som skrev at det var fint at det var en mindre å tenke på, når en lenk til en dødsfall av en sykkelist som ble påkjørt bakfra ble postet. Det virker også at de fleste tro at det er påbudt å sykler på fortau, og at det fortsatt finnes veiavgift. det er også en snodig oppfatning at "alle" sykelister ikke har bil lappen. Hvordan kan voksne folk legge ut slike innlegg med fult navn og arbeidsplass?
Redigert av RobG; 09/04/2012 18:12.
#Pedalenkrs
|
|
|
[Re: RobG]
09/04/2012 18:26
|
Aerial
Ringrev
|
Ringrev
Hvis du synes det der var mange dårlige kommentarer, så kos deg med denne siden her.. Høydepunkter fra Ha deg vekk fra veien...
Lillehammer CK
|
|
|
09/04/2012 19:30
|
FHanserud
Avhengig
|
Avhengig
Syns bare det blir kjipere og kjipere å være utestengt derfra for hver gang jeg titter innom. Stå på dere som fortsatt kan.
|
|
|
09/04/2012 19:40
|
kjull
Besatt
|
Besatt
|
|
|
10/04/2012 18:37
|
Åsmund Hoel
Medlem
|
Medlem
Du må vel være den eneste som ikke hadde fått med deg at jeg er den samme som kvitterer inneggene mine med Å.H, og grunnen til at jeg gjør det er at det er 3 stk admin. på siden, og ved å gjøre det, hadde jeg håpet dere så hva som var postet av meg. og kan videre opplyse om at kun 1 har blitt slettet av meg der inne, han ble slettet i går, da han til stadighet kom med direkte personangrep på meg, om ting han hadde drømt jeg hadde sagt, sånne idiotiske utsagn gidder jeg ikke, burde være enkelt for dere å se hva jeg poster, og det kan jeg svare for. og det er ikke om hva jeg tror jeg skriver, men om ett ønske om hvordan jeg ville det skulle vært, kan nok trafikkreglene minst like godt som enhver syklist. så vet hva dere har rett til, men det er ikke det det dreier seg om, hjelper lite om hvem som har retten på sin side, om en ulykke først skulle være ute. da er det bare tapende parter, slik jeg ser det. og da behøver ikke enhvær kålhatt prøve å provosere frem at det er noe annet jeg mener, slik som den tosken som ble pælma ut av gruppa i går.og en annen ting, du tar feil..... Jeg Hater ikke syklister, men ønsker at dem sykler alternativt der dem har muligheten til det. finn på noe annet, for har aldri Hata noen som helst. M.V.H Åsmund Hoel Allmen opplysning: Åsmund Hoel er den samme som signerer med Å.H, aka en av "moderatorene" på "Jeg driter i" siden. I sesong virker det som om han drifter siden alene. Dvs. de fleste inleggene er forfattet av ham og de dreier seg som regel om gjenbruk av sykler og vogntogs magre kår langs norske landeveier. Åsmund er imun mot uttalelser fra Samferdselsdepartementet, uttdrag fra NTP, rettsinstansers gitte svar ang. sykkelen og syklistens lovfestede rett til å benytte veibane på lik linje med andre kjøretøy, og i hvilken grad det er tjenlig samfunnet at syklister heller benytter veibane enn gang- og sykkelvei. Han utviser ellers en kuriøs fascinasjon for toppsyklister, deres resultater, og sykkelritt, gitt hans rolle på FB. Åsmund har en lang karriære som syklisthater bak seg, han har vært svært aktiv på tidligere (nå nedlagte) syklisthatersider i en årrekke. Et sikkert vårtegn er Åsmunds årlige oppdatering av skraphandlerenes kilopris på sykkelstål (selv om han har lært at det mest går i alu og karbon nå). Hva er dette for suttring?? først poste på veggen, så raportere siden, så hit å sladre?? Du klager over sutring, Åsmund? Hva i alle dager er hovedessensen ved siden din, da? Det er jo ikke annet enn konsentrert sutring fra en liten gruppe sinnatagger bak rattet over at de må innfinne seg etter veitrafkkloven og gjeldende regler, hvor enn urettferdig de selv finner det faktum. Jeez! Hva ble postet på FB-siden din? Hmm.. Vanskelig å si siden dere igjen har tatt opp "ryddig og rent" taktikken ved å slette kritiske kommentarer, nekte innsyn, og slette brukere. "Åpen gruppe", liksom? Sutrekopp og sladrehank? Skrev du ikke nylig en "advarsel" om syklister som bruker hjelmkamera? Heisan, både sladring og sutring på samme tid! Ikke det at det er en nyhet fra ditt hold. Oh boy. (Siden jeg ikke får kommentere ditt siste "innlegg" om Thor Hushovds kommentarer i forbindelse med P-R på FB-siden din, la meg gjøre det nå mens jeg har oppmerksomheten din: Sjelden misunnelse er så lett å lese gjenom linjene.)
|
|
|
10/04/2012 18:42
|
Åsmund Hoel
Medlem
|
Medlem
En ting jeg lurer på. Hvorfor er det kun ett fåtall her inne som bruker sitt ekte navn? er det lettere å være tøff under allias, eller skammer dere dere over deres ordentlige navn, eller er det andre grunner?
|
|
|
10/04/2012 18:46
|
Åsmund Hoel
Medlem
|
Medlem
Nei finnes ikke Misunnelig hverken på Thor Hushovd , ikke noen andre heller for den saks skyld, misunnelse er en sjukdom, jeg heldigvis har blitt skånet for. Allmen opplysning: Åsmund Hoel er den samme som signerer med Å.H, aka en av "moderatorene" på "Jeg driter i" siden. I sesong virker det som om han drifter siden alene. Dvs. de fleste inleggene er forfattet av ham og de dreier seg som regel om gjenbruk av sykler og vogntogs magre kår langs norske landeveier. Åsmund er imun mot uttalelser fra Samferdselsdepartementet, uttdrag fra NTP, rettsinstansers gitte svar ang. sykkelen og syklistens lovfestede rett til å benytte veibane på lik linje med andre kjøretøy, og i hvilken grad det er tjenlig samfunnet at syklister heller benytter veibane enn gang- og sykkelvei. Han utviser ellers en kuriøs fascinasjon for toppsyklister, deres resultater, og sykkelritt, gitt hans rolle på FB. Åsmund har en lang karriære som syklisthater bak seg, han har vært svært aktiv på tidligere (nå nedlagte) syklisthatersider i en årrekke. Et sikkert vårtegn er Åsmunds årlige oppdatering av skraphandlerenes kilopris på sykkelstål (selv om han har lært at det mest går i alu og karbon nå). Hva er dette for suttring?? først poste på veggen, så raportere siden, så hit å sladre?? Du klager over sutring, Åsmund? Hva i alle dager er hovedessensen ved siden din, da? Det er jo ikke annet enn konsentrert sutring fra en liten gruppe sinnatagger bak rattet over at de må innfinne seg etter veitrafkkloven og gjeldende regler, hvor enn urettferdig de selv finner det faktum. Jeez! Hva ble postet på FB-siden din? Hmm.. Vanskelig å si siden dere igjen har tatt opp "ryddig og rent" taktikken ved å slette kritiske kommentarer, nekte innsyn, og slette brukere. "Åpen gruppe", liksom? Sutrekopp og sladrehank? Skrev du ikke nylig en "advarsel" om syklister som bruker hjelmkamera? Heisan, både sladring og sutring på samme tid! Ikke det at det er en nyhet fra ditt hold. Oh boy. (Siden jeg ikke får kommentere ditt siste "innlegg" om Thor Hushovds kommentarer i forbindelse med P-R på FB-siden din, la meg gjøre det nå mens jeg har oppmerksomheten din: Sjelden misunnelse er så lett å lese gjenom linjene.)
|
|
|
|
|