Utrolig velholdt sykkel med alt det gromme gir og bremseutstyret selges. Ser nesten ny ut enda. Ingen deffekter og ingen riper heller tror jeg.
Størrelse 18 tommer og passer vel til 170-180 tror jeg. Det er påmontert 2 stk flaskeholdere, og carbon barends.
Nyoverhalt bakbrems, nye klosser forran og bak, nye skiver forran og bak og nytt kjede og ny krans. Selges med helt nye Rocket Ron. Det er også SPD pedal på den. XTR pedaler fra Shimano sitter på. Nylig tatt service på den så den er klar til og brukes.
Aner ikke hvor langt den har rulla men jeg kjøpte den som overligger i 2009 mener jeg og huske. Nypris var på bare sykkelen uten pedaler og utstyr 14.990. Tilsvarende i dag ligger på 17900 Naka 5.5 er lik.
Ønsker meg ca 8000 for den eller høystbydende. står på skedsmo
Testvinner i bladet Stayer! Stayers favoritt blant terrengsykler under 15 000 kr (utg. 2/08). En av markedets raskeste terrengsykler med en vekt på kun 9,3 kg. En konkurransemaskin med imponerende egenskaper. Den trippelbuttede rammen er utstyrt med SRAM X0 i kombinasjon med Shimano XT gir, Formula ORO hydrauliske skivebremser, Manitou R7 Elite gaffel, Eggbeater-pedaler og en stiv Truvativ Stylo krank. Felgene og Kevlardekkene er superlette, raske og har stort volum som gir god flyt. Sykkelen passer perfekt for konkurranseryttere som kjører raskt på grus, men takler også mer teknisk underlag. Prisen gjør den tilgjengelig også for entusiaster som ikke nødvendigvis kjører ritt.
Ramme: Trippelbuttet Kinesis K6
Gaffel: Manitou R7 Elite
Navgir/krankgir: SRAM XO/ Shimano XT
Girskiftere: SRAM XO
Bremser: Formula Oro
Krank: Truvativ Stylo SL
Felger: Stan's ZTR Olympic Disc
Vekt: 9,3kg
Str: 16/18/20/22"
Farge:
Produsent: Nakamura
Varenummer: 409639