Går det med 15mm foran? Kan de hentes i Oslo-området? 3750 (inkl moms) på CRC så usikker på om det er en kjempe deal;) El er det noe jeg har missforstått kanskje?
Re: Hope Hoops Pro 3 SP XC6 - No Tubes Crest 1468g
[Re: huff]
#117312415/05/201119:24
Jeg trenger et par hjul til å sette opp slangeløst så jeg er interessert, men lurer litt på når jeg kan få dem når du ikke har dem ennå? Hadde vært moro å ha dem til terrengsykkelrittet i helga.
[Re: huff]
#117367216/05/201112:07
Hehe.. enormt er det nok ikke. er ikke sikkertd et er marked i det hele tatt;) men det er fine priser. Du er bare sur fordi du vet jeg får dem enda billigere, Espen;) haha.. lol!!
Jeg kan i tillegg si at det er tryggere å betale til meg enn til CRC hehe (mtp kortproblemer i det siste), men seriøst, dette gjør jeg for moro skyld. Om noen vil ha, skal de få.
PS: Det ligger forresten svar på huff sitt spm i innlegget, for den observante;)
3:16
[Re: sykleguten]
#117427617/05/201111:11
Sender med kvittering. Ingen garanti og reklamasjon via meg. Jeg kan ha dette som hobby inntil jeg selger for mer enn 50000. Jeg tenkte ikke gjøre mye ut av dette. Jeg venter gaffelen min som er siste brikk i sykkelpuslespillet mitt i starten av juni. Når den er ferdig gidder jeg ikke sitte på forumet her lenger å skrive. Da skal jeg sykle;) Så mens jeg driver å bestiller til meg selv kan jeg liksågodt holde på litt for moro skyld.
Om noen synes det er feil, så slutter jeg på sekundet. Har hørt med skattemyndigheter og de sa som nevnt ovenfor at det var greit å holde på litt, så why not?
Altså; kvittering medfølger. En kvittering som viser en noe mindre kjøpesum. Hjulene selges altså som brukt, selv om de er helt nye.
Håper det ga svar.
3:16
[Re: sykleguten]
#117454817/05/201120:59
Dropper hele salgsgreia;) har ikke tid. Kjøp hjula billigere enn på crc hos Merlincycles.co.uk. Bare bli VIP medlem først og legg varer i basket for å se reell pris= lavest i engalnd på mange varer;)