Vurderer en demo 8 I eller II, er 171 på strømpelesten, og er veldig i tvil om jeg bør gå for størrelse S eller M, alle som har grunn til å uttale seg oppfordres herved. Om noen vet hvem jeg bør spørre også.
Re: Specialized demo 8, S eller M ?
[Re: truls1]
#117143813/05/201109:40
Trur trenden er at folket går for litt større dh-sykler nu enn tidligere. Hvis det stemmer kan du godt kjøre M. Dette kommer også litt på om du er ferdigvokst... Selv kjører jeg Medium V-10 og er 184 cm.
Wiktor
--------------------------------------- Bodø Bøddlan hiv lufta svart av Harstad Lyskesparkers.
[Re: Rotkiw]
#117144613/05/201109:46
Jeg vet ikke hvor mye du har syklet men hvis du ikke er veldig vant til DH tror jeg S er et mer sikkert valg. Skal mer til for du synes sykkelen er for liten enn for stor hvis du heller litt mot nybegynner
[Re: truls1]
#117149913/05/201110:22
Vurderer en demo 8 I eller II, er 171 på strømpelesten, og er veldig i tvil om jeg bør gå for størrelse S eller M, alle som har grunn til å uttale seg oppfordres herved. Om noen vet hvem jeg bør spørre også.
Kona er samme høyde som deg, og leier alltid en Demo 8 i small de gangene vi drar til Åre sammen. Jeg synes den passer henne veldig godt.
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han