Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Litt skryt til G-sport

Litt skryt til G-sport #1170897 12/05/2011 18:44
J
JTE Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
J
Hei. Jeg må bare skryte litt av G-sport ved Herr Wethe her på forumet. Jeg er eier av en Diamant Kimberlite som dessverre kom med noen dårlige hurtigkoblinger til hjulene. Jeg fikk med en gang nye i posten ved første kontakt. Dessverre fortsatte hjulet å løsne. Jeg sendte en litt frustrert mail til G- sports produktsjef. Han fikk se bilder av ramma og tok en rask sjefsavgjørelse om at den var skadet, og jeg får ny ramme.
Nå er sykkelen levert og jeg gleder meg stort til å få ny ramme på den ellers fantastiske sykkelen min.
Ønsker bare med innlegget å belyse god oppfølging og flott service hos G-sport.

Re: Litt skryt til G-sport [Re: JTE] #1171061 12/05/2011 20:42
T
trolla Offline
Avhengig
Avhengig
T
Henger meg på her. G-Sport Tillertorget i Trondheim er dyktige og svært service innstilt. Nå mener jeg Kenneth og gjengen på sykkelavdelingen. Damene som surrer rundt der og selger klær vet jeg lite om.

Re: Litt skryt til G-sport [Re: trolla] #1171215 13/05/2011 06:20
Larsemannen Offline
Ivrig
Ivrig
Bra du skryter ICON_SMILE Fikk selv ny ramme av Wethe da min gamle knakk. Det var da snakk om en sykkel jeg hadde kjøpt brukt så jeg hadde ingen kvitteringer og sykkelen var 2-3 år gammel mener jeg. Den gamle hadde V-brems, men det var på slutten av sesongen så jeg fikk "dessverre" en SilverCape ramme med skivebrems-fester på og ble strålende fornøyd ICON_SMILE

Moderator  support