Har ikke bilde eller vekt på ferdige hjul, desverre, men bilder av felger og nav kan dere få;) Det er Equilizer felgene som er på settet, den som bilder viser hele felgen. Hjulene er nemlig ikke fremme i posten enda, så jeg kan ikke veie dem før jeg får dem;) Kan sende en mail og høre om de vet det de som har bygget dem;)
NB: Det er oppgitt at det er Shimano deore nav. Navene på bildet bærer samme navn, men det kan være en annen "versjon".
Jeg solgte hjula på den sykkelen jeg driver og bygger nå, en Diamant Apex T5, customized by sykleguten;) Hadde hjula på finn.no og fikk solgt dem. Hadde dog en del folk som ville ha hjula i etterkant. Jeg fikk en mail med en som ville ha disse, da jeg sa jeg kunne skaffe de istedet for de jeg allerede hadde solgt, til en rimelig penge. Jeg bestilte hjula...
Vel, han bestemte seg for å ikke la høre fra seg igjen, så derfor går de her;)
Tilleggsinfo: Det er jo folk her inne som ligger å lusker, så noen finner sikkert ut at disse hjula ligger på finn. Jeg oppdaterte annonsen min og der ligger hjula sammen med en annen gaffel og andre bremser. Enda bedre kanskje enn det jeg først solgte, og til bedre pris;) Så om noen skulle slå til på det hadde jeg kjøpt inn for å selge videre. Noe som forøvrig er lov å ha som hobby helt til en overstiger salg på 50K i året;)
Så endelig svar er at JA, jeg videreselger til en viss grad og NEI, jeg ombestemmer meg ikke, det var det noen andre som gjorde:)
Hei igjen.. hjula har ankommet residensen og er utstyrt med Sun Singletrack (se bildet over) felger istedet enn det jeg betilte;) Gidder ikke sende de tilbake, men de selges altså med de felgene. 31mm breie og hjulenes vekt blir da 1100/1300 gram. Ikke lett, men mer solid og tiltenkt allmountain enn i utganspunktet.