Da er vi inne på tanken å barbere legger. Må vi sykle fort for å gjøre dette, må man ha karbon hjul. Føler meg noen ganger uglesett i landeveismiljøet med ubarberte legger. Vil jeg føle meg som en pro landeveissykkelist med barberte legger?
Jeg er helt på nybegynnerstadiet hva gjelder sykling. Startet å sykle terreng i fjor og kjøpte min første racer i vinter. Uka etter påske var jeg på Mallorca og syklet en del. Tok bena i forkant av turen og må si det føltes bra med kort-kort og nybarberte ben
Tja, jeg hadde fjernet legghåret før Enebakk Rundt (anbefaler forøvrig hårfjerningskrem første gangen).
Syklet med 3/4-bukse, så det var nok å se. INGEN plystret etter meg eller nikket anerkjennende. INGEN kommenterte mine nydelige, kalkhvite, hårløse stylter. Jeg så INGEN som SÅ på mine legger engang. Merket heller ikke noe forskjell mens jeg syklet. Makan til hype, ass.
Likevel et ubestridelig faktum at jeg syklet fortere enn siste gang, da jeg hadde hår på leggene. Kan jo bare finnes én forklaring.
Jeg er ambivalent til hårløse legger. Siden jeg også er skallet, er jeg nå hårløs både på topp og bunn, men fortsatt med masse hår i midten. Ikke akkurat en estetisk forbedring, egentlig.
Den dagen jeg har forsikring om daglig massasje etter endt trening skal jeg barbere leggene. Før det får det holde at jeg raker av meg håret på hodet i ny og ne.
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Re: Når kan man barbere leggene
[Re: Hæ?]
#116579906/05/201107:39
Du blir ikke automatisk pro, det er bare et lite steg i riktig retning.
Godfølelsen får du først når du vet at dine brune, glinsende og muskuløse guns er det eneste konkurrentene dine klarer å fokusere på, i det du banker ifra dem.