Kona hadde oppryddning i garasjen og begynte uheldigvis litt før meg. Hun fant derfor masse stæsj som jeg ikke bruker, og la det frem så jeg skulle kvitte meg med det.
Heldigvis ble jeg med i oppryddningen etterhvert selv og fikk gjemt unna en masse greier før hun fant det.
Setter priser på endel av tingene, jeg vil ha bud på tingene jeg ikke har satt pris på. Skal bort.
-Look Quartz pedal brukt 1mnd ( 200,- )
-Look Quartz pedal nye ( 350,- )
-Look quartz carbon brukt 1 mnd ( 450,- )
-Look Blade ti 16nm brukt i 3mnd ( 1000,- )
-Exustar klikk pedaler nye ( 300,- )
-Kompi pedaler ( nameless ) nye 100,-
-Gearne sykkelsko str 37. brukt 2 uker ( feil str ) 100,-
-Exustar hansker nye str L 100,-
-Force krankgir nytt 250,-
-Sram red krank 172,5 comp ny høyre side lite brukt venstre

1200,-
-Sram red krank 175 comp brukt 1 år ( mangler feste skruene til skivene ) 800,-
-Trautiv/Sram GXP lager engelske gjenger nytt 150,-
-Trautiv/sram GCP keramikk lager engelske gjenger nytt Bud ønskes
-Truativ Carbon setepinne 350mm 31,6 nytt bud ønskes
-3 stk XO bakgir. Alle mangler den ene av justerings skruene 2 medium og 1 long cage. 150,- stk SOLGT Conti speed king 26*2,1 protection
Conti speed king 26*2,3 foldbar
Vittoria Rally pariser dekk 700,22 2 stk
Hutchinson top slick 26*1
Sworks The captein dekk 1 nytt, 1 brukt 1 tur, 2 brukt 1mnd og selges til prisen av 1.
Kenda kriterium 700*23mm
125,- stk
Avid juicy 5 bremser nye ( skruen til olje påfyllingen på den ene bremsen ligger trygt plasser under verandaen og følger derfor ikke med ) må derfor skaffes og bremsen må luftes. 500,-
Avid juicy carbon. Er ikke bremseklosser på dem. Kan ikke garantere for stand da dem har ligget ett par år. Bud
Div stem 100 spenn stykket utenom wcs stemmet som jeg vil ha bud på. er 100mm
Specialized carbon styre nytt. 300spenn
Sworks bar ends carbon bud
Velo topline sete nytt 150,-
Hjulposer
Mavic 100,- stk, FF 150,- og Roval dobbelt pose 200,- Nye.
Tacx swing rulle godt brukt og wiren er litt treg 300,-
A-class Cervino forhjul nytt 500,-
A-class 220 racer hjulsett nye 700,- settet ( 3 sett )
Roval traversee hjulsett brukt 1sesong som xc hjul. følger med qr, 15mm og 20mm.
Fast forward F2R med DT190Nav competition pariser dekk. Kun brukt 1 tur. Vekt oppgitt av produsent 990gram +-5%, mine veier desverre 1040 gram settet og selges grunnet sin høye vekt. 8000,-spenn
Canyon sti ramme ( kranken følger med da jeg ikke gidder å skru den av ) 1 bulk i rammen på underrøret. Bud
Foes sti ramme ( selges uten utstyret som står på ) Som ny. Bud
Ritchey rise carbon styre nytt 600,-
Tror jeg fikk med det meste der. Beklager en rotete salgs tråd. Kanskje jeg fortsatt sitter igjen med endel

Sitter med bilder, men skjønner ikke sånn data greier, så hvis noen har lyst til å få bilder tilsendt og legge dem inn her så hyl ut..
Kan hentes ved Gardermoen eller sendes mot forskuddsbetaling ( kjøper betaler frakt )