Hva med en variant av denne runden (med RC i tillegg)? Stien ned fra Solbergvann er tørr og fin (jeg regner med at gjørmestien på slutten av den vanlige runden er like ille som alltid?)
Godt mulig jeg stiller. Skulle helst ha tatt en full service på sykkelen før jeg bruker den i år, men det er veldig vanskelig å vente. Må ta den ut av lagring etterpå og ta en sjekk.
Never argue with an idiot. They will only drag you down to their level and then beat you with experience.
Ja, sannelig arti' med TK igjen! Må jo beklage starten litt, der var det sannelig blitt en skog mindre siden sist... Til de som allikevel vil prøve ruta igjen: det går an å følge svabergsti nesten helt ned til kjernet. Hold til venstre. Ellers kudos til Aleksander som vel tok hymen på nervecruxet i klatreruta opp til Rollercoasteren. Hvem blir førstemann som kommer helt opp uten å trampe i lyngen?
EDIT: Glemte: svært gildt nytt utsyr også da, Santa!
Takk for flott tur. Selv om jeg er Nordmarks-entusiast, må jeg jo innrømme at de svabergryggene i Trulsen-strøket er snasne greier. Variert. Og kupert, kan man trygt si.
Kommer på flere Tirsdagsklubber. Med bamsemums. Og naboen.
Bli NOTS-medlem! NOTS ivaretar terrengsyklistenes interesser. Se www.nots.no. Gi bidrag til NOTS' stifond Oslomarka - bruk Vipps 13077.
Kødder du? Dette var verste tirsdagsklubb ever. Ikke en bamsemums å se!
Alarm! Tirsdagsklubbens sjel er borte!
!1!! Jeg ble plutselig sjeleglad for at jeg ikke var med på denne forferdelige seansen. I Klubbens ånd drar jeg ut i ettermiddag, slik kan vi ikke ha det! Jeg bytter ut kamera med snop!
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Jeg ble så inspirert av alt pratet om den tørre fine trulsrunden at jeg tok turen for første gang i går, litt senere enn Tirsdagsklubben. Var mange sykkelstativer å se da jeg startet men ikke da jeg kom inn igjen.
fantastisk flott sti-runde! Selv om et par av seksjonene, spesielt mot slutten, var litt sketsjy i første gangs forsering, på hardtail i tussmørket med hodelykt. Men neste gang, på fulldemper i dagslys blir det andre boller.
Det var verdt en mil oppvarming for å ta en runde i trulsen.
Norskenduro.no - Alle norske enduroresultater på ett sted
Det har du rett i, men TK trenger å bankes litt rust av etter en lang vinter. Laxelus er bamsemumsansvarlig neste tirsdag.
Er Laxeluz fortsatt i byen?
Jada, eg er her eg, men det var litt for mykje å gjera på tysdag, og kombinert med forkjølelse så vart det ikkje noko tur på meg då. Neste tysdag har eg planlagt ein 16 timars arbeidsdag, så då vert det litt lite tid til sykling, men tysdag 10 mai stiller eg med dårleg kondis og Bamsemums i sekken!