Til begeistring for kafegjester i Bogstadveien fikk jeg viklet noe inn i forhjulet med påfølgende bråstopp og snartur over styret. Skadeomfanget er så langt en ødelagt puslklokke som tok imot fallet og et hjul med to avrevne eiker. Kan jeg få noe av dette igjen på reiseforsikringen?
Re: Hva dekker forsikringen når jeg går over styret?
[Re: kilgore]
#115728825/04/201114:25
En helårs reiseforsikring vil kunne dekke skaden på pulsklokka, men jeg tror at selve sykkelen er unntatt. Noen reiseforsikringer har også unntak når skaden skjer innen bostedskommunen. Du har ingenting å tape på å ta en telefon til selskapet ditt uansett.
[Re: bro-brille]
#115760425/04/201120:48
Om du har dekning i hjemkommunen uten overnatting; Det er vel mulig at sykkelutstyr, klær, sko, etc også er skadd? Før opp og legg ved kvitteringer, regn med 15% reduksjon, minst. Taket er vel gjerne et par tusen.
Middels klok bør en mann være, ikke altfor klok fagreste livet lever den som vet måtelig mye
[Re: ingeplinge]
#116373803/05/201114:08
Siden det finnes en forsikringstråd låner jeg den.
Er det rimelig at jeg må vente 4 uker før forsikringsselkapet mitt i det hele tatt ser på en sak jeg har hos de? Det var ikke sikkert de fant tid innen de 4 ukene engang! Vi snakker fort 6-7 uker før jeg ser sykkelen min igjen, hvis jeg har flaks.
Jeg betaler for en tjeneste, det skal ikke være mitt problem at de har for mye å gjøre! Eller?
CK Fix
[Re: sam]
#116401803/05/201120:41
Siden det finnes en forsikringstråd låner jeg den.
Er det rimelig at jeg må vente 4 uker før forsikringsselkapet mitt i det hele tatt ser på en sak jeg har hos de? Det var ikke sikkert de fant tid innen de 4 ukene engang! Vi snakker fort 6-7 uker før jeg ser sykkelen min igjen, hvis jeg har flaks.
Jeg betaler for en tjeneste, det skal ikke være mitt problem at de har for mye å gjøre! Eller?