Hei! På grunn av uforutsette hendelser, blir jeg desverre nødt til å selge min nesten splitter nye Lapierre DH920 2010 utforsykkel. Dette er en topp utstyrt, rå utforsykkel med et utrolig bra design. Dette er uten tvil den beste utforsykkelen jeg har kjørt.
Den ble kjøpt i slutten av februar, så den er ikke 2 måneder gammel engang. Har ikke rukket å kjøre den mer enn 6-7 ganger og har kun få skrap/merker på giret og på toppen av styret. Er ellers i plettfri stand og er er så godt som ny. Har vasket og smurt etter hver tur. Sykkelen ble kjøpt på Boards and Bikes i Oslo.
Deler Frame : Alloy Multibutted / FPS2 200mm ( Rammen er i large)
Shock absorber : Fox DHX RC4 241X76
Fork : Fox 40 RC2 FIT 200mm
Headset : Alloy Semi-Integrated Cartridge
Bottom Bracket : Press fit
Crankset : Shimano Saint Mono 38t
Stem : Syncros Bolt On 50mm
Seatpost : Thomson Elite 31.6X287mm Black
Handlesbars : Syncros FR31 20x740 Black Grunge
Front derailleur : Chain Guide E13 LG1 Special LP
Rear derailleur : Shimano Saint
Brakes : Formula One Factory 203/203
Shifters : Shimano Saint
Saddle : Syncros FL Crmo White
Wheel : Mavic Deemax UST Disc
Sprocket : Shimano HG80 9S 11X28
Tires : Hutchinson Barracuda MRC Med/Low 26x2.50
Weight : 17.4kg
OBS: Selges uten pedaler
Ettersom dette er en såpass lite brukt sykkel, hadde jeg håpet på å få 45000 for den, men kom gjerne med bud. Jeg kjøpte den for veilende nypris som er 55000, så 45 000 for noe av det beste du får innen utforsykler, vil jeg ikke si er feil. Selges ikke i deler, og kan hentes i Mandal eller sendes i posten.
Kontakt meg gjerne på henrikobs@hotmail.com, eller på 91 71 12 16 hvis du skulle være interressert eller har noe du lurer på.