Når det gjelder Solemsvåttane var det ingen som gikk glipp av noe der idag. Altfor mye snø på store deler av stiene, noen partier med greit føre. Nysti ned mot 4hjulingsbanen og stien/crux'et over tunnelen var gull, samme med stien langs jordet der den ender ut på toppen av Væretrøa... (som den alltid er når det er bart)
Bj
Re: Solemsvåttan Malvik - i ettermiddag
[Re: BjornS]
#115520920/04/201119:38
Tenkte meg på Solemsvåttan i dag, men Nanok fikk meg med på Vikåsen/Olderdalen. Hvorfor jeg ikke har vært der før kan man jo spørre seg om . Fantastisk sti! Kjøper knebeskyttere nå etter noen ubehagelige rammetreff.. Sykkelfri i morgen, men tur på fredagen. Lyst til å se mer på Nanok og min sin nye sti?!
Redigert av Janost; 20/04/201119:39.
BRUK HJELM!! Det er vondt nok lell..
[Re: Janost]
#115526720/04/201121:33
Tenkte meg på Solemsvåttan i dag, men Nanok fikk meg med på Vikåsen/Olderdalen. Hvorfor jeg ikke har vært der før kan man jo spørre seg om . Fantastisk sti! Kjøper knebeskyttere nå etter noen ubehagelige rammetreff.. Sykkelfri i morgen, men tur på fredagen. Lyst til å se mer på Nanok og min sin nye sti?!
Janost - når tenker du deg av gårde? Aunevåttan var en schläger i fjor, helt sikkert en høydare i år også.
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
[Re: Hæ?]
#115570821/04/201121:33
Du, det frister noe grønnj****g, men det blir for tidlig. Skal ha med meg Knirkekne (og muligens Ulyd?), og mannen med de skranglete leddene er ikke på land i Trondheim tidsnok til dette. Ikke mulig å utsette til 11:30?
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
#115591322/04/201115:22
Glimrende tur. Flotte stier, godt turfølge og snøfritt. Rakk over til BB på under 45min fra Vikåsen også, men skal man på stitur i Trndheim nå, er det østsiden som gjelder. Bymarka er fortsatt forbeholdt de med plank på bein.
Så takk for turen, Janost & co. Og takk for tur to, Knirkekne og Ulyd.
#115609122/04/201120:35
Du imponerer. Jeg trodde ikke du skulle rekke det... Synd at du gikk glipp av stien til Olderdalen. Du får bli med neste gang, da. Takk for turen alle mann!
BRUK HJELM!! Det er vondt nok lell..
[Re: Janost]
#115625623/04/201109:02
Jeg tenkte på hva Hæ sa på turen i går, om finfine stier på feil side av byen Kanskje Janost eller BjørnS lar seg lokke med som guider? Dessverre viser ikke gps'en min om det er snø eller ikke på stien. Noe vi jo oppdaget i går.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
[Re: Ulyd]
#115648623/04/201119:27
Må i obligatorisk barnebursdag i dag. Sånn er voksenlivet blitt, mye kake og litt trening. Er imidlertid veldig klar for tur senere i uka om det er aktuelt.
Stikker nå å ser om jeg kan finne igjen Trøndercupløypa v/markaplassen.
------------------ I don't believe a word
Re: Solemsvåttan Malvik - i ettermiddag 25.april
#115718025/04/201110:06
Værvarselet sier sol imorgen også. Om stiene fortsatt er tørre vet jeg ikke noe om, tipper det regnet som kommer akkurat nå gjør det vått de fleste steder. Men uansett: OP og jeg drar ut nå kl 1900, avgang fra Leistad P-plass 19:01.
Well, det er OP som kommer, så ikke bli overrasket om den blir mer kvart over før han har fått mekket ferdig, kledd på seg hjelmen og snudd sykkelen riktig vei
Bj
Re: Solemsvåttan Malvik - i ettermiddag 25.april
#115745925/04/201118:41