Fin fin tur i går, deillig å komme seg på fjellet for litt action fylt nedfart i godt selskap, å ja jeg har nevnt det før og sier det igjen Mojo'n er et fantastisk redskap å ha mellom beina, savner dog litt justerbar setepinne så den blir nok bestillt fort som f.... prøvde også nye 2011 Fat Albert for første gang i går og det funket som bare det...
Om det er noen som er i distriktet og har med seg sykkel og føler for en topptur enten i ytre distrikt eller andre steder så stiller jeg opp, blir hjemme værende hele påsken og er ikke vanskelig å be med ut på tur
Scott Scale SL 29 Scott Foil Premium Ibis Mojo HD C
Ser ut til at skiboksen blir erstattet med sykkelstativ i år, så en tur på Stemshesten fredag eller lørdag er abosolutt av interesse. Blir på HT, men skal vel karre meg ned på et vis uansett.
Glemmer ikke fjorårets tur, så dette er jeg klar for å gjenta.
Trenger ca 1,5 time til Skotten. Rundt 12 hadde passet bra, om det ikke er for sent. Det er jo tross alt ferie...
Ser ut til at skiboksen blir erstattet med sykkelstativ i år, så en tur på Stemshesten fredag eller lørdag er abosolutt av interesse. Blir på HT, men skal vel karre meg ned på et vis uansett.
Glemmer ikke fjorårets tur, så dette er jeg klar for å gjenta.
Trenger ca 1,5 time til Skotten. Rundt 12 hadde passet bra, om det ikke er for sent. Det er jo tross alt ferie...
Hørtest greit ut det, har vel tid til kun Sjurvarden og ikke full pakke, hvor høy er du?? har vel kanskje en sykkel til overs med demping foran og bak
Ser ut til at det går ferje fra Halsa 1000 både fredag og lørdag. Er vel da ved skytterhuset rundt 1115 en gang.
Hvilken dag passer best?
Høyde: På en god dag rager jeg 172 cm over havet. Mulig jeg kjører HT'n uansett. Ganske nedoverorientert sak. Artig å teste hvordan den funker til denne type tur.
Du har i allefall en fin hvit sykkel som har vært artig å teste litt...
Ser ut til at det går ferje fra Halsa 1000 både fredag og lørdag. Er vel da ved skytterhuset rundt 1115 en gang.
Hvilken dag passer best?
Høyde: På en god dag rager jeg 172 cm over havet. Mulig jeg kjører HT'n uansett. Ganske nedoverorientert sak. Artig å teste hvordan den funker til denne type tur.
Du har i allefall en fin hvit sykkel som har vært artig å teste litt...
skal vi si fredag, så får man benytte lørdagen og åpne butikker til noe vettugt, ser ut som om det blir bra vær, kan se ann vær meldingen i morgen.
Tror det skulle være en mulighet for å få prøve den hvite ja har jo en sykkel med demping foran og bak som du kan få låne siden du ikke er mer eller 2 cm høyerer eller meg
Turen i dag går inn i historie boken som tidenes flottest tur på Sjurvarden, Vindstille, sol fra skyfri himmel, 15-17 grader, og tørre stier kvalifiserer til ett mega smil, idag var både turen opp og ned en opptur
slår gjerne følge om det er noen andre som føler for å ta en topptur i nær fremtid