Kjipt å høre at sykkelen ble stjålet, men hadde ikke vært misfornøyd med en kliss ny 2012 epic etterhvert, som plaster på såret. Blir interessant å høre hva du synes om den.
Med den fuktige værmeldinga for neste uke, så kommer jeg mest sannsynlig til å gå for Rocket Ron 2,25 både foran og bak ettersom over halvparten av tida ute i løypa blir på sti (ca 4,5t i følge en som sykla på 7t ifjor)). Et lengre løpe-parti i myr fra i fjor skal ha bli byttet ut med et parti med stein og røtter. Setter på et Racing Ralph 2,25 bak eller foran hvis det ser ut som det ikke blir fullt så bløtt. De andre dekkene blir nok liggende hjemme, men hadde gått for Raven foran og Ikon bak hvis det hadde vært relativt tørt.
Går for Eclipse slanger + 2 ekstra i sekken. Har bytta til ESI Chunky holker og satt på vannflaske under setet.
Etter en tur til DH-løypene i Åre (der forøvrig Maxxis Aspen 2,4 fungerte glimrende) og en Farris Rundt-treningstur inkl. mye gjørme, så tok XX-bremsene kvelden for 3.gang siden mai, visstnok pga luft i systemet. Sykkelbutikken har sendt dem til Danmark, og heller satt på XO inntil de får inn de nye, så satser på at de holder helt til Lillehammer.
Neoprenhansker blir et must, de fungerte som gull på Lørdagsbirken i fjor.
Ellers har jeg kommer over noen tynne og helt geniale ullsokker av geitehår som holder bedre på varmen enn vanlig ull når det blir skikkelig vått og kaldt. De er billige og kommer fra en liten produsent med artige geiter ->
www.jorinemohair.no. Tar med et ekstra par i sekken.
Ellers blir det 1 liter Ringer blandet ut med 3 liter vann dagen før, og 2/8 Ringer/sportsdrikk under rittet.
Noe annet jeg har glemt?