2009 BMC Trail Fox02 str. L, en unik sykkel som jeg vurderer å selge. Lite brukt i to sesonger.
BMC er et sveitsisk kvalitetsmerke som er kjent for å gjøre det meget godt i sykkeltester og har vunnet flere priser med sine sykler. 120mm vandring foran og bak, med mulighet for å låse begge demperne, gjør den seg svært godt på sti både oppover og nedover samt på grusvei. Jeg er svært fornøyd med sykkel og har hatt ingen problemer med den. Den er pent brukt uten noen skader.
Ramme: 7005 triple butted hydroforming alloy iSC frame with 120mm of rear travel Bakdemper: Fox RP2 Gaffel: Fox F-series 32, 120mm Gir: Shimano SLX Girskiftere: Shimano SLX Rapidfire Plus Krank: Shimano SLX 44/32/22 tooth chainrings Kassett: Shimano HG50 9 speed with a 11-32 tooth range Bremser : Shimano SLX Disc brake with a 180mm rotor Felger: DT Swiss x1900 Dekk : Schwalbe Nobby Nic 26x2.25 Sete: Scor Race Styret: Scor Race 640mm Vekt: 12.5kg
Pedaler og dekkene Maxxis Advantage 2,4 som sitter på nå, følger ikke med i utgangspunktet men det kan diskuteres.
Eneste i Norge? Så vidt jeg vet er det kun en annen som har kjøpt samme ramma, men dette er trolig eneste TF02 som er kjøpt komplett. Her har du en mulighet til å skaffe deg en bra kvalitetssykkel ”som ikke alle andre har”.
Nypris ca.29 000,- Pris 14 000,- Gi bud! Hvis interessert send PM eller ring meg på 934 394 25
Har fått bud på 10 000,-. Noen høyere? Om jeg selger den for det kommer ann på hvilken pris jeg får på en annen sykkel. Denne selges fordi den er litt liten til meg, men er svært fornøyd med den. Sykkelen står i Oslo.