Har vært all over the place på nett nå for å forsøke å finne informasjon/hjelp her, men uten hell: Jeg har nylig kjøpt en Scott Spark 20 2010, den funker helt utmerket, men når jeg kjører full lockout på remote'n på styret, så synes jeg ikke selve hendelen låser skikkelig - det blir stående i helt låst, og både for- og bakdemper blir dønn stive, men om jeg drar i den med hånda eller kjører slik at det rister kraftig i styret, så spretter den tilbake i midtposisjon selv uten at jeg trykker inn "release" hendelen. I midtposisjon låser den seg helt imidlertid dønn slik den skal, og jeg må trykke "release" for å åpne den helt.
Jeg har mer eller mindre adskilt hele greia til puss og jeg har forsøkt å endre stramminga på wire både til front og bakdemper uten at det har løst probemet - jeg får kjørt full lockout, men hendelen låser ikke. Jeg har en Scale 20 også med remote på gaffelen, og der vet jeg at det er et problem å få hendelen til å låse seg hvis wire er for stram. Remote'n er tilsynelatende helt fin, ikke antyding til noe skade av noe slag.
Tips og forslag mottas med takk.