Fra sofaen ser jeg det hvite høyblokk der vid Biermannsgt/Thorvald Meyersgt. (det som ligger nær parken/fossen runt wallmanns salonger og "hønse-louisas hus",
streetview). Igår runt 20-21 tiden så jeg noe jeg ikke ser så ofte. Sitter i sofaen og ser i øyekroken noe ut av vinduet som ser ut som et svært laken eller noe falle ned fra det 15 etasjers blokket.
Hva i helvete.
Var det noen som hoppet ut? Noe svært og passe tungt var det iaf. Fallskjerm? Virkelig?
Står og diskuterer dette med dama, som vanligt ikke helt tror på mig, men ser noen som løper runt oppe på taket. Til slut løper den ene mot kanten og hopper for faen ut! Løser ut fallskjermen med en gang, den viker først ut kanskje 2/3 deler ner så han må ha fått en hård landing likevel.
Drar ut for at se om det var noe reklame/film jippo men ingen spår etter dem de fem minuter det tok oss at komme dit.
Har ikke funnet noe info/bilder/youtube om disse galninger med litt rask googling på diverse fallskjerms forum, men noen (ikke minst de som hoppet) må da ha bilder/video av dette?