Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Corratec med komplett SRAM Red til under halv pris

Corratec med komplett SRAM Red til under halv pris #1142383 01/04/2011 17:14
V
vabo Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
V
Jeg selger min Corratec CCT Pro grunnet overgang til ny klubb med nye sponsorer. Jeg har brukt sykkelen fra mai til oktober i fjor i både NorgesCup og Norgesmesterskapet. Sykkelen er vanvittig stiv og responderer godt både i bakker og i spurter. Veil pris på sykkelen er 44 990 ,-!

Den er utstyrt med komplett Sram Red, som er den letteste gruppen på markedet. Det unike med denne gruppen er girsystemet, hvor du girer både opp og ned med den samme girhendelen. I tillegg kan denne trekkes inn mot styret, som gjør det betydelig lettere å gire mens du ligger i bukken og for eksempel skal spurte.

Det kan følge med to forskjellige hjulsett, eller begge om du ønsker det. Det ene, som avbildet, er et carbon hjulsett av typen Token T33 med en vekt på 1050 gram! Dette hjulsettet har bare blitt brukt i konkurranse, og du merker garantert forskjell i bakkene med disse hjulene.

Det andre hjulsettet er av typen Mavic Ksyrium, som jeg har brukt som treningshjul under fjorårssesongen. Disse er supersolide og tåler det meste av for eksempel hull i veiene.

Rammen ser fin ut, men den har et lite merke på underrøret etter at den ikke var festet skikkelig med et takfeste for bil. Jeg har uansett fått bekreftet fra en sykkelbutikk at rammen ikke er svekket.

Sykkelen er av størrelsen L og passer til personer fra 180 til 190 + cm, avhengig av beinlengde.

Alle vaiere er byttet og ny styretape er satt på.

Spesifikasjoner:

Ramme: Carbon Monocoque Technology (1099gr)
Gaffel: Fullkarbon, CRK13 (399gr)
Bremser: Sram Red
Kranksett: Sram Red 53-39
Gir bak: Sram Red
Gir foran: Sram Red
Kjede: Sram Red
Kassett: Sram Red 11-25
Hjulsett: Mavic Ksyrium Equipe/Token T33
Styre: zzyzx
Stem: zzyzx (carbon) 125 mm
Sadel: Fizik Arione (Hvit eller sort)
Sadelpinn: USE Sumo (carbon)
Girhendel: Sram Red
Bremsehendel: Sram Red

Pris uten hjul: 16 000 ,-
Pris med Ksyriym: 18 000 ,-
Pris med Token T33: 23 000 ,-

NB! Det følger ikke med pedaler eller flaskeholdere.

Vedlegg DSC00446.jpgDSC00459.jpgDSC00464.jpgDSC00450.jpg
Re: Corratec med komplett SRAM Red til under halv pris [Re: vabo] #1149446 12/04/2011 06:47
V
vabo Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
V
bump

Moderator  support