nå har vi endelig skudd klokken frem mot sommeren og hva er det som møter meg når jeg ser ut vinduet?? jo et fint lite lag med snø... heheh er ikke til å bli smart på dette været..
If you worried about falling off the bike, YOU`D NEVER GET ON.
og her har det snedd mer enn 1m de siste dagene. bare natt til i dag >20 cm. nei - nå er det ut og få start på snescooteren og få avlevert mitt daglige bidrag til den globale ...
og her har det snedd mer enn 1m de siste dagene. bare natt til i dag >20 cm. nei - nå er det ut og få start på snescooteren og få avlevert mitt daglige bidrag til den globale ...
Med andre ord,veldig artig scooterføre!
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
idag var det nesten i meste laget. når du ikke har bakketrykk men får følelsen av å svømmme i laussnø - da er man glad for at kammene er høye nok. men ok - fin tur , definitivt.
Ja, vi kosar oss i Tromsø. Ein time lenger lys på kvelden er lik tid for lenger kveldsturar på ski. Pudder til pung i dag. Totalt 3200 meter med pudder under skia i helga (sjølvgått ). Fy f**n so bra det var.
Dette er den vanskeligste tiden av året ved å bo langt mot nord. Til stadighet er det vårsignaler å se på tv; pils på aker brygge,båtliv, et værvarsel som taler sitt tydelige språk om de store forskjellene det er i vårt lange land - sånn værmessig sett etc etc. Men hvis man klarer å se forbi dette så er jo dette normalt sett også den flotteste tiden her oppe i det høye nord med stabilt godt klarvær , sol og fine dager på vinterfjellet - evt også langs landeveien når asfalten sånn småningom tørker opp i midten av mai. Hadde vi ikke hatt TV så hadde vi vel kanskje ikke tenkt på det men levd bong og herrens glade dager i vår uvitenhet om den uendelige lykke i sør ....
Dette er den vanskeligste tiden av året ved å bo langt mot nord. Til stadighet er det vårsignaler å se på tv; pils på aker brygge,båtliv, et værvarsel som taler sitt tydelige språk om de store forskjellene det er i vårt lange land - sånn værmessig sett etc etc.
Om det er noen trøst: det er mer skiføre enn sykkelføre i Oslomarka fortsatt. Snøen ligger nesten ned i fjæresteiene. Så vi er passe lei av vinteren her også, mange av oss. Men jeg skjønner at april-mai kan være en prøvelse for dere der nord dersom godværet slår til på Østlandet. Dersom! Ingen værgaranti her heller.
Kos deg med skigåing i lyse kvelder så lenge.
Bli NOTS-medlem! NOTS ivaretar terrengsyklistenes interesser. Se www.nots.no. Gi bidrag til NOTS' stifond Oslomarka - bruk Vipps 13077.
Kanskje ikke helt riktig forum, men det er nok mange som skulle gitt bort litt fint vårvær i bytte for nydelig fresh powder, fjell og snøscooter (og et brett) Jeg hadde gjort det.
Når det er sagt, gleder meg til å debutere med sti!!!