Ønsker å dele med dere en god historie fra Norrøna.
Hadde ei Norrøna Pacelite GTX jakke som ble kjøpt i apr. 2008, nå før jul gikk glidelås i front i stykker. Jakka ble sendt inn til Norrøna for rep. samt at jeg påpekte at den nå begynte å ta inn vann.
Etter en ukes tid får jeg tilbakemelding om at jeg får full reklamasjon på jakken, dvs. at jeg får ut en ny jakke.
Meget bra syns jeg da jakken var mye brukt og nærmet seg 3 år. Meget god kundebehandlig av Norrøna - Takk.
Kred til Norrøna som tar inn, og erstatter en 3 år gammel jakke, som er godt brukt. Dette gir jo inntrykk av kvaliteten som forventes av produktene. Smart av Norrøna
Leverte inn 6 år gammel norrøna jakke med ødelagt glidelås, hadde ikke kvittering lenger men det var inget problem, reklamasjon sa de, gratis og kjapt fikk jeg jakken igjen med ny glidelås, herlig, blir nok norrøna igjen
Har også hatt flere reparasjoner på jakker og sekker hos Norrøna - alle sammen gratis. Det beste minnet er kanskje fra da hun som skulle reparere en godt brukt sekk ringte meg for å diskutere hvordan jeg ville ha reparasjonen utført (det var et par alternativer). Så fant vi en optimal løsning sammen. Har ikke sett noen tilsvarende kundebehandling i Norge. Dette er grunn alene til å kjøpe Norrøna.