Heisann!
Det er med et tungt sinn at jeg legger denne sykkelen ut for salg. Klubben bestemte dette året at alle skulle sykle på samme merket, og merket ble desverre ikke Giant...
Rammen ble kjøpt vår 2010 og har gått jevnt igjennom sessongen. Desverre var sykkelen utsatt for et uheldig velt, og fikk dermed noen riper. Derfor sendte jeg rammen til
Otto Jæger , for å få en ekte håndverker til å se på rammen. Otto konstaterte at skadene på ingen måte var til skade for sykkelens egenskaper og geometri. Allikevell fikk jeg Otto til å gå over sykkelen, slik at ripene forsvant. Rammen fremstsår som NY!
Dura ace gruppen som sitter på sykkelen er noe eldre. Gruppen ble kjøpt brukt vinter 2010 og var i bruk halve '09 sesongen før de kom til meg. Delene er på ingen måte utslitt, og brakte meg vell igjennom fjorårets junior felt uten problemer. Med untak av den ene shifteren som gikk føyken, og ble derfor byttet ut med Ultegra 6600 shifter. Dette er høyre skifter.
American Classics hjulene kjøpte jeg høst '09. Kassetten som er vist på bildet er ikke riktig, NY shimano 105.
Specliste:
-
Giant TCR Advanced ramme størrelse L. Nypris:
16999 ,- - Dura ace 7800, med untak av ultegra skifteren (6600).
- Amercan Classics 420
- Sadel: Bontrager Affinity Race Lite NYTT
- Stem: Bontrager Race X Lite NYTT
- Styre: Bontrager Race Lite
- Kjede: Dura ace NYTT
- Krans: 105 NYTT
Jeg vil si at sykkelen er i veldig god stand. Hvis man er bort ifra noen skjønnhetsriper er denne sykkelen god som ny.
PRIS: 18 000,- / Bud
(Ta gjerne kontakt på aasmund.skatvedt(at)gmail.com eller PM)