Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Get box HDi - Favorittkanaler

Get box HDi - Favorittkanaler #1131532 17/03/2011 11:07
bullet Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Går fra Canal Digitals HD-dekoder til overnevnte og har et spørsmål:

Er det en instilling som gjør at jeg kan bruke pil opp/ned på fjernkontrollen(zappetastene) for "mine kanaler" uten å gå via meny på skjermen/EPG? Slik som jeg må gjøre det nå: Trykke "mine kanaler" og så velge fra EPG.

Bruker jeg piltastene nå, må jeg innom masse kanaler jeg ikke har som "mine kanaler". Synes det er utrolig tungvint.

Canal Digital sin dekoder har en mye bedre løsning i så måte: De kanalene du har valgt som favoritter, kan man velge med kanalvelgeren, pil opp/ned.

Eller må jeg bare venne meg til dette?

En god taper forblir en taper.

Carlberg Velo
Re: Get box HDi - Favorittkanaler [Re: bullet] #1131623 17/03/2011 12:35
Larsemannen Offline
Ivrig
Ivrig
Har ikke brukt favoritter så kan ikke svare, men bare vær glad du.

Hilsen en som har gått fra Get til CD pga. flytting og er irritert over den håpløst dårlige kvaliteten til både HW og SW hos CD sammenlignet med Get (som også kunne vært ganske mye bedre).

Re: Get box HDi - Favorittkanaler [Re: Larsemannen] #1131808 17/03/2011 17:52
bullet Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Blir nok en vanesak tenker jeg. Føltes bare så uendelig mye bedre å kunne bruke kanal +/- tastene på fjernkontrollen uten å zappe innom alle kanaler som jeg ikke har, eller som er uinteressante. Getboksen virker bra hittils, har også bredbånd gjennom den.

Men som sagt, det hadde vært digg å zappe mellom favorittkanalene, uten å være innom EPG.

En god taper forblir en taper.

Carlberg Velo

Moderator  support