Hva med å bruke det gamle "to hullsager i ett trikset!"
Skru først på 35 mm hullsag på senterboret. Skru så 25 mm hullsagen på samme senterboret, inne i den større 35 mm. Dette vil da komme litt høyere og fungere som styring ned i allerede eksisterende hullet.
Eller borr et par dype hull med 25mm hullsag og træ disse på senterborret på din 35mm hullsag. Eller om du finner 5cm med 25mm rundstaff og bruker den til styring.
Hva med å bruke det gamle "to hullsager i ett trikset!"
Skru først på 35 mm hullsag på senterboret. Skru så 25 mm hullsagen på samme senterboret, inne i den større 35 mm. Dette vil da komme litt høyere og fungere som styring ned i allerede eksisterende hullet.
Eller borr et par dype hull med 25mm hullsag og træ disse på senterborret på din 35mm hullsag. Eller om du finner 5cm med 25mm rundstaff og bruker den til styring. Og vips...?
Ikke noe eller her. Paals, du er genial. Trådstarter våkne! Dette er løsningen
Redigert av gotman; 18/03/201121:05.
Re: Hvordan utvide hull i Corian-benk
[Re: ]
#113325920/03/201113:00
Problemet med et honeverktøy er at jeg tror slipematerialet pakker seg.
Jeg har da slipt store hull i fliser med et svært fint dremelhjul som ikke pakket seg,
Keramikk og plast er to vidt forskjellige materialer.
Trebor sin idé med min forbedring i form av finérplate funket som fjell. Jeg var i stand til å holde plata med en hånd mens jeg holdt drillen i den andre.
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
[Re: GeirK]
#113328720/03/201114:23
No kidding! Det beste var at man stod der og sagde hull i en benkeplate til 65K i full visshet om at det ville gå bra. terrengsykkel.no burde selge konsulenttjenester!
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
[Re: GeirK]
#113339320/03/201117:47