Kjøpt ny av Dunkedalen Import i feb. 2006.
Rammen har etter mange turer på sti fått en del riper og slitasje på lakk på utsatte steder, men er i god teknisk stand og har fortsatt mange gode dager foran seg. Alt av foringer i bakrammen ble byttet før forrige sesong.
Ble originalt levert med Fox DHX Coil, men denne ble byttet ut med tilpasset RP23 fra TFTUNED i 2009. Denne demperen fungerer meget godt sammen med rammen, og sparer samtidig 600 gr. i vekt ift. coil. Har selv brukt 6pack´en mest til teknisk/grov stisykling i Oslomarka og på vestlandet, og vært svært fornøyd med denne mhp funksjonalitet og kvalitet.
Noen vitale mål (Large)Top Tube Length - 24.3”
BB Height - 14.25"
Head Tube Angel - 68 w/535 mm a2c fork
Head Tube Length - 5"
Standover Hight - 32.0”
Frame weight incl. air shock - 7.7 lbs
Størrelse L har passet meg på ca 185cm, avhengig av smak og kroppsfasong vil jeg tro 175-190cm funker fin-fint.
AnnetNypris for rammen i 06 var 18.900 med DHX Coil og Chris King NoTreadSet
Nypris for PUSH´et RP23 i 09 mener jeg var rundt 4500 nok inkl. mva:
http://www.tftunedshox.com/Catalogue/Shop-Fox/Fox/Forks-and-Rear-ShocksPris7000 nok for ramme, demper, Thomson Elite setepinne (410mm), Chris King styrelager, grease gun kit og demperpumpe. Mot tillegg kan den også selges med Rock Shox Pike 454 Air U-turn.
Står nå som ferdigmontert sykkel i Oslo og kan sees/prøves etter avtale (tlf 95036021)