Er på utkikk etter en sugekopp som jeg skal bruke til å feste iPad'n min med over senga. Jeg har planer om å lage et justerbart "stativ", men problemet er det å få festet iPaden til stativet. Har tenkt på sånn du får med på halogenlamper, men er bekymret for at den blir litt for svak. Ønsketenkning er en sugekopp med arm på baksiden som man drar ut luften med, men med litt research har jeg bare funnet avløpssugekopper :/ .
Er det noen som har noen forslag til sugekopp og hvor man får tak i det?
Jeg kjøpte meg denne: http://www.japanphoto.no/product/videokamera/tilbehor/delkin-fat-gecko-mini/ Har brukt den med vanlige digitalkamera, til vindu og støtfanger på bilen i opptil ca 150 km/t, og den skal vistnok også funke på utsiden av småfly, så kraften er veldi bra, så er mye av bitene i stål, så du skal kunne sveise det til et stativ.
Gode forslag! Men den fra japanphoto var i dyreste laget syns jeg . Har søk etter sugekopp på clas ohlson og bilteama, men finner ikke noe annet en avløpsåpnere. Er det noe annet navn for glassugekoppene?
Hvorfor det? holder ungkarer på med mye jallamekk?
Kanskje det, men et kvinnemenneske ville mest sannsynlig ha sitt å si om slike diy-prosjekter på soverommet. Eller et hvilket som helst annet rom i hus og hytte. Annet enn kanskje garasjer og kjellere som huser forviste hobbymekanikere i det ganskel and.
If a thing was bound never to happen, then that thing would resolutely refuse not to happen as soon as possible. - Hitchikers Guide to the Galaxy