Ser ikke at de bruker syklene til noe de ikke er laget for :-)
Men klart, at det brukes litt hardere enn den jevne pusekatt ser jeg jo, men spesielt hard bruk er det jo ikke.
Regner forøvrig med at disse gutta tar godt vare på syklene og vedlikeholder dem bedre enn de fleste, så jeg hadde ikke vært redd for å kjøpe de der nei.
HTF betyr? Aldri hørt det uttrykket, tror jeg da :-)
-------------------- Happy Trails! Jørgen
Re: Halve utforlandslaget på stitur i Spania! (video)
[Re: RazeFaze]
#112606808/03/201111:33
Noen av droppene gir ganske drøye belastninger, men om ramma er konstruert for det går det vel fint. Problemet er jo ikke at det høkkes, men at det er ganske så flatt der det landes
Man kan fint stå slalom i jeans også, men det bør ikke forekomme.
Hvis man kjører slalom fortere enn de fleste andre kan du ha på deg nesten hva som helst! Hvis jeg hadde vært god nok(verdensklasse) hadde det vært utrolig kult å herje Hemsedal i termodress!
Man kan fint stå slalom i jeans også, men det bør ikke forekomme.
Hvis man kjører slalom fortere enn de fleste andre kan du ha på deg nesten hva som helst! Hvis jeg hadde vært god nok(verdensklasse) hadde det vært utrolig kult å herje Hemsedal i termodress!
Johan hadde en olabukse som allerede var full av våt jord på kneet (han hadde prøvd å droppe ned en stein mens han stod å venta på oss), han hadde en slags Catalina-jakke, joggesko, skolesekk med en halvannenliter Cola, og jeg trur sannelig han ennå hadde adgangskortet til universitetet hengende rundt halsen. Ingen drikkeslange, ingen teknisk verktøysekk. Denne gutten så ut til å komme rett fra skolen. http://terrengsykkel.no/index.php?id=982
[Re: femte_gir]
#112625108/03/201117:52
ja, for den linken passet her... Med "5000kr" sykler med utforsyklist(er) med dirt-stil.. Det er liksom folk som ikke bryr seg om utstyr og folk som går etter en spesiell stil. Jaja, folk for sykle med det de vil for min del, men stilpoeng får toighte jeans på sykkel eller i bakken aldri. Om det funker for karen så good for him.
ok snutt bb, fint dere deler.
[Re: heinrich]
#112626108/03/201118:09