Skjønna den ole, men dei fleste brukarane er vel inne på dette forumet uansett. Trur ikkje bruken av forumet på nett blir mindre om den i tillegg blir tilgjengeleg på tapatalk.
Og nettopp på grunn av nevnte reklame har eg slått av bildesyning på mobilen min.. Det tar for mykje ressursar; måtte det seg vere bandvidde, CPU eller minne...
Men kva med å nytte enten eit script som detekterer kva nettlesar/OS ein har, og tilpassar reklamen deretter, eventuelt nytte "m.terrengsykkel.no", med CSS som er tilpassa mobile einingar...?
edit: Kanskje Terrengsykkel-app er noko lettare å implementere..
Jeg er helt ubrukelig på EDB og moderne telefoner, men har nå engang fått en ny, flott HTC telefon. Hvorfor er det egentlig enklere med en App enn å bare gå inn på "Internett" på telefonen?
"App" er eit moteord i media, og eit beskrivande ord for "dei uvitande massane". Eg trur det er mange som trur det trengs ein app for å komme inn ei nettside eller sjå ei vermelding.
Det som faktisk er greit med ein "app" er at det er eit klikk for å komme inn på ei side, og utsjåande på sida er tilpassa mobilen. Ein slepp unna nettopp desse store, tunge flashbaserte reklamebannerene som er hovudargumentet for ein terrengsykkel.no-app..
"App" er eit moteord i media, og eit beskrivande ord for "dei uvitande massane". Eg trur det er mange som trur det trengs ein app for å komme inn ei nettside eller sjå ei vermelding.
Det som faktisk er greit med ein "app" er at det er eit klikk for å komme inn på ei side, og utsjåande på sida er tilpassa mobilen. Ein slepp unna nettopp desse store, tunge flashbaserte reklamebannerene som er hovudargumentet for ein terrengsykkel.no-app..
Jeg tilhører de mange som tror det trengs en applikasjon for å komme inn på en nettside.
Jeg er helt ubrukelig på EDB og moderne telefoner, men har nå engang fått en ny, flott HTC telefon. Hvorfor er det egentlig enklere med en App enn å bare gå inn på "Internett" på telefonen?
1: Har du faktisk prøvt å gå inn på terrengskylle.no/ubb med denne telefonen?
2: Det er jo for det første omtrent den tregeste siden på hele internett på min win phone 7 telefon.
3: For det andre er layout og navigering lagt opp til helt annen bruk enn fleskete fingre på en liten skjerm.
4: Jeg vil gjette at dette er et stykke ned på ts administrasjonens to-do liste.
1: Ja, jeg har til og med slengt med leppa derfra. Funka fint 2: Beats me 3: Har BMI på 21 og slanke fingre 4: De har nå engang utlyst en stilling til, kanskje dette er årsaken?
PS: Etter oppdagelsen av andre apper er jeg dog enig.
Slik jeg ser det er en TS-app bare en interesse/runkepelle markør. Det finnes mange app'er som bare er linker til en internettside, bare med direkte adgang og kanskje litt skreddersydd. VG DB Facebook 1881 osv
Henrik
Haha, EDB... Du som har trent opp Ole Christian eller omvendt?
Jeg er ganske EDB-kyndig, men ikke på å lage apps.