Jaggu, da er det under 2 måneder til det braker laus. Litt praktisk. Som tidligere er det Bodøsjøen Camping som gjelder som overnatting til de som ikke får en seng hos slekt og venner. http://www.bodocamp.no/Default.aspx
Ikke stor kjangs for at det blir fullbooket så tidlig, men det kan kanskje være noe å samkjøre bestillinger snart for å sikre hytter samlet?
Så vil jeg påpeke at selv om dette, i følge tråden, begynner å se ut som et rent værdalsarrangement, så er det tillat for folk fra andre steder av landet også
Et par friste-posør bilder fra tidligere år: (begge foto: jonnykast)
Å'reit. Ser ut som SAS har billetter ned mot 1300-1500 tur /retur fra Værnes. Seriøse forhandlinger med resten av familien skal innledes nå i påska, prognosene er gode.
Mulig å komme seg gjennom ei sti-helg i Bodø uten "pressure suit" fra 661 e.l. eller er det absolutt å anbefale?
Mulig å komme seg gjennom ei sti-helg i Bodø uten "pressure suit" fra 661 e.l. eller er det absolutt å anbefale?
Bj
Ang. beskyttelse så er det ikke noe must med noe som helst ekstra. Hjelm er påbudt for deltakelse bare så alle vet det!
Standard BodøBunad er (halv)hjelm, hansker, kne/albue og noe på ryggen, skinne eller sekk. Behovet for ekstra beskyttelse kommer fra to ting. Framsia, det er borti 10 minutter sammenhengende nedover på 90% skarpe steinformasjoner. Ramler du i høy hastighet så går du kast i kast. På søndag, om det er tørt, tar vi en tur i frirajdløypa hvor det er bygd litt hopp og denslags. Ikke svære ting, men jeg er iallefall såpass gammel at jeg vil pakkes inn litt ekstra for sånt. Men alt kan trilles rolig rundt og ned framsia kan man ta det litt piano, ellers er det vanlig sti vi snakker om, vanlig sti, nedover i lange strekk, med mye flyt og noe bratt
Fult mulig å kose seg på Bodø-stier uten "full mundur". Alle stier er kjørbar med alt fra 100mm hardtail til dh-rigg. Et par av stiene er rimelig bratte, men det er fult mulig å gå rundt de verste partiene. Jeg sykler altid med ryggskinne og knebeskytter. (og hjelm...), men noen av stiene (se bilde over) er "steinete" og der bruker jeg litt mere beskyttelse.
Uansett, du er hjertelig velkommen til en flott sti-helg i Bodø!
Redigert av Rotkiw; 16/04/201108:37. Rediger grunn: Sammskriving med min bror....
Wiktor
--------------------------------------- Bodø Bøddlan hiv lufta svart av Harstad Lyskesparkers.
Claus, Christian, Bo, Espen, Jonny og undertegnede. Levanger-lausongan har ikke avmeldt noe antall. Hva blir det til, Harald, Finn og Erik?
Saksopplysning; Dansken og jeg er så gamle, ved dårlig helse og redd for å ligge for nærme andre menn så vi booker oss inn på hvert vårt rom på hotell. Vi trenger all den komfort og omsorg vi kan få.
Sweet gutter. Siden det ikke lengre er et tidspunkt av uka der jeg har ilagt meg selv forbud mot å skrive annet enn enstavelsesord på internettet, kan jeg tilføye at med litt rydding (og det skal jeg klare) kan en god del sykler parkeres innlåst i kjelleren min.
Claus: Grumstier blir det uansett vær. Blir det tørt, blir det bratte grumstier
Kan ellers opplyse om at ikke alle Bodøværinger har selvironi og jeg er dypt indignert... Hoinnpong og østavind du liksom, det e sveitte æselbailla og kald sørvest som gjelder
Da er flybilletter i boks Bodøbergenseren kommer opp i grålysningen på fredag. Formen tilsier mange mange mange turer opp og ned kremstiene rundt Bodø. Framsia og Dyrlia here I come...
Gleder meg stort til å treffe venner og nye sykkelfjes.